katlinka Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Ser for meg at det kan bli en del etter hvert... :S Vet liksom ikke helt hvor keen jeg er på å ha stua full. Får også mange bilder av alle tantebarna rundt. Må lage en slags bilde-vegg tror jeg...
Jenny-penny Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 2 fotograf bilder og ett maleri av henne.
mayaya Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Vi har en del, men flytter unna etterhvert. De første fotografbildene får henge, men ellers blir det ryddet unna etterhvert. Tantebarn henger på gangen. Ihvertfall bildene av dem.
meg & to små vampyrer Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Uff, de mentale bildene av dine stakkars tantebarn:)
Lille L Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 Jeg har 4 bilder av Leyla i stua og 1 bilde av oss sammen.. Mer skal det bli;D
katlinka Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. februar 2008 Hehe, det var da enda godt.. Skal lage en vegg i gangen ja.
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 27. februar 2008 #8 Skrevet 27. februar 2008 Har fire bilder av han i stuen 3 små og ett stort. Skal lage en egen bildevegg i gangen/inngang til stuen etterhvert. Skal ha begge barna til fotograf, kommer da til å fjerne de jeg har nå og heller finne en fin plass der jeg kan ha dem:-) Har masse fine bilder jeg skal henge opp overalt men får aldri somlet meg til det:-)
* 5 om dagen * Skrevet 27. februar 2008 #9 Skrevet 27. februar 2008 og så dum som jeg er, så svarer jeg på dette...hehe.... stueveggene er fulle..jeg synes det er koselig men kanskje ikke alle andre som synes det, men det blåser jeg i.jeg har jo fåttt 5 barn, og de krever sin plass, også på veggene :-DD men er nok mye annet rask jeg kunne tatt bort, sånn som andre malerier, og broderier jeg har brodert....og brudeblider....jaja...mitt problem, ved støvtørking...hehe...
ano`num *17.03.10* Skrevet 27. februar 2008 #10 Skrevet 27. februar 2008 Har bare fotografbilder på veggene i stua og på kjøkkenet av barn og tante/onkel barn. I rammer rundt om har vi forskjellige bilder av familien. Enten av barna eller hele familien. I yttergangen har vi laget et collage med Ikea rammer og egentatte bilder av barn og tante/onkel barn Har satt av plass på veggene av flere bilder av barna Har ikke noe mot å få flere (helst fotograf) bilder av tante/onkel barn heller. Koselig det (";)
katlinka Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 27. februar 2008 Hehe, kan skjønne det blir litt mer bilder når man har fem barn da
WP-TLogPeanut Skrevet 27. februar 2008 #12 Skrevet 27. februar 2008 Har en collage med fire fotografbilder av tuppa, en ramme med fire bilder fra hun var baby , og en søøt princessramme med bilde av niesa mi Skal ha opp flere bilder av henne bare jeg får fremkalt noen blinkskudd,og kjøpt noen rammer som matcher de jeg har fra før har en del bilder i mellomgangen utenom det,flere av niesa osv,
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #13 Skrevet 27. februar 2008 er ikke noe fan av stuen fult av barnebilder.. her i gårn har vi to svart-hvitt bilder av barna..
M@mm@ til 6 småtroll <3 Skrevet 27. februar 2008 #14 Skrevet 27. februar 2008 Akkurat nå har vi ett svart hvitt bilde av hver av barna ( totalt 4 stk).. Dette er etter 15 måneders fotograferingen.. Har masse andre bilder også, de skal få sine plasser i gang og kjeller etter vært. ( Startet til førstemann med bildet i formatet 50X60 cm, men så raskt at dette ikke kunne fortsette da de ble så mange)..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå