Gå til innhold

noen her med trassig 1 åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

min datter snudde om over natten, har vært snill som ett lam, men plutselig ble hun så sta og trassig, kaster seg bak over med hodet hvis hun ikke får noe som hun hadde osv, sint for hun ikke kan gå og jeg vet ikke hva hun vil, det er jo heldigvis ikke så ofte, men gu for ett sinne. er det mulig, ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg føler at jeg har hatt trassig gutt siden sånn ca. 7 mnd ,-)

Har enormt sterk vilje, temperament og gir høylydt uttrykk for hva han ikke vil. Ikke lenge siden sa vi at han var så tålmodig og grei...visstnok arver han dette fra meg. Har verdens roligste tålmodige mann mens jeg må jo innrømme at jeg har en kort lunte og meget sterk vilje...men kunne jo gjerne ventet litt da.

Håper og tror at det hjelper litt når de klarer å gå og gjøre litt mer av det de vil. Han blir så oppgitt og sint når han ikke får ting til, akkurat nå er det leker som ikke passer gjennom grindene på lekegrinden. Prøver å presse ut leker som er altfor store og blir illsint når det ikke går. Må jo nesten le litt ,-)

Skrevet

oh yes!!! ettåringen min er trassig, kaster seg bakover og hyler hvis hun ikke får det som hun vil!

Skrevet

her og....

min 12 mnd gamle datter blir så sinna hvis hun ikkje får d som hun vil. Skriker og dunker ofte hodet sitt mot vegg/ bord!!!! je liker d ikke....

Skrevet

Trassig vet jeg ikke, men hun har forstått hva hun kan få til med å vise sinne. Så da er det liksom om å gjøre å unngå konfrontasjonene man vet dukker opp, og være konsekvent med at nei er nei, og at sinne ikke fører henne noe sted. Vanskelig for meg, men pappan er mye flinkere til å håndtere der.

Dette er jo typisk for ett og toåringer. Kanskje er det litt skummelt med denne følelsen av sinne også.

Skrevet

Ja, hun skriker høyt om noen tar fra henne noe. Nå har vi øvd litt på å gi og få her haha..nå rister hun i henda når hun gir fra seg men ler når hun får det tilbake.Så morsom utvikling er:-)

Skrevet

åååå dette var godt å høre.... jeg har 3 barn , men kan ikke huske at det startet så tidlig... men det er akkurat som dere beskriver.... takk jenter.

Skrevet

Ja!! her etterfølges det hele med affektanfall med tilhørende besvimelse.

Skrevet

Tenkte faktisk å skrive en tråd om akkurat dette. For i dag har ettåringen min tatt helt av, hun har rast skikkelig 3-4 ganger. Kaster seg bakover, skriker og hyler lenge, er skikkelig sinna. Jeg og faren har lurt på om det er noe som plager henne, men det eneste må i såfall være tannfrembrudd. Hun er såååå sinna som jeg aldri har opplevd før, med første så var det ikke slike utbrudd nei. Så dette var nytt.

Skrevet

sånn er min lille "engel" også.... hun hyler for alt for tiden... og skal ha alt på sin måte... utrolig slitsomt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...