Gå til innhold

Hvis dere hadde hatt en drøm...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville dere flyttet vekk med barnet ditt - men allikevel visst godt at far og barn ville holdt god kontakt, forlatt kjæreste, men, for å leve ut en drøm?

ELLER, ville dere forblitt der dere er, gjort det man alltid gjør, og droppet drømmen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.. Alle har vel sine drømmer, men kommer vel an på hvilken drøm det er. Jeg blir der jeg er....... trygt og godt.

Skrevet

Da mener jeg en drøm sånn ifht. hva man vil gjøre ut av livet sitt - et valg om vil bestemme fremtiden:)

Skrevet

Hvis man har det sånn at man er villig til å forlate kjæresten for en drøm, så han man det enten ikke så bra i forholdet eller så angrer man når man har nådd drømmen og står igjen uten en partner. Nei, vet ikke, det skal mye til før man forlater gubben for noe. Da må det vel være bombesikkert at drømmen går i oppfyllelse og at man har det bedre etterpå enn der du er nå.

Skrevet

Hehe - doubtful... Er litt for langt unna til at jeg tror det går, men kanskje, hvis jeg introduserer det fint nok. Spørsmålet er vel heller hva jeg er villig til å ofre for å følge en drøm - for tviler sterkt på at noe avstandsforhold funker bra i lengden...

Hvordan lurte du?:P

Skrevet

Så lenge jeg hadde ungene mine hos meg og ikke var gift og var 10 år yngre så kanskje...

Men nå er jo jeg en gammel krok da, hadde jeg vært;-)

Skrevet

Du må nesten si hva drømmen din er før jeg går å legger meg, ble jo kjempenysgjerrig... ;)

Skrevet

Dans?? Ja, ka faen... HVis du er flink nok, kan jo det gå i boks.

Skrevet

Det VIL gå i boks - såpass vet jeg - men det er skummelt fordi det er så mye annet som står på spill for det!! Hehe

Skrevet

Er det noe å lure på, da? De har vel kjærester på det nye stedet også.

Skrevet

Å ha god kontakt med faren er ikke det samme som å bo sammen med ham, og ha ham der i hevrdagen. At barnet mitt har det best mulig er viktigst for meg, vktigere enn noen drøm.

Skrevet

Så lenge du ikke flytter FRA ungen for å virkeliggjøre drømmen er det greit. Ungen din skal ikke betale for dine drømmer.

Skrevet

Jeg tok med ungen og flytta bort. Det skulle være for ett år. Vi klarte oss bra, på tross av avstanden. Ny barnehage og leilighet gikk kjempefint.

Litt småjusteringer da vi flyttet hjem til pappan igjen, men det gikk seg til fort. :)

Skrevet

Nei. Syns det er egoistisk å fjerne barnet fra faren sin bare for å leve ut din egotrip.

Skrevet

Nei - hvis det innebar at jeg tok barna fra pappaen sin så hadde jeg ikke levd ut den drømmen. Alt har sin tid. Den type drømmer må jeg evt. realisere når jeg ikke har ansvar for andre enn meg selv.

Skrevet

Jeg bor jo ikke med barnefar. Per dags dato deler vi foreldrerett, men han snakker også om å flytte til en annen del av landet til høsten – eventuelt snakker han om utenlandsopphold – noe som betyr at han selv blir borte et eller to av semestrene. Jeg vet ikke hvorvidt det blir realitet, men. Jeg kommer jo uansett ikke til å bryte kontakt med han på noen måte – og reiselengden med fly vil bare være i overkant av en time – selv om det er et annet land. For jenta sin del, vil hun ha langt mer familie dit vi eventuelt flytter – selv om ikke faren kommer til å være nærmeste nabo... Uansett er det ikke å fornekte at det er egoistisk, og derfor et veldig vanskelig valg. Selv om jeg i prinsippet ikke tror kontakten med faren vil bli dårligere. En av oss skal uansett ha hovedomsorg, og de kan få møtes så ofte han selv ønsker..

Skrevet

Jeg tror Siklerotta er en aspirerende artist som er lovet platekontrakt i Statene. Ikke tro på dem, Rotta! De vil bare ta rotta på deg!

*håper det geniale ordspillet hjelper*

Skrevet

Haha. Ja, akkurat!! Er jo bare i overkant av en times flytur dit :-P Aldri ville jeg levd av å synge heller - det kjeder meg litt:-D

Ordspillet slo an!!

Skrevet

Vi skjønner alle at du skal til London... Du legger ut så mye her, at det er ingen hemmelighet.

Skrevet

Nei, ingen hemmelighet overhodet det - har jeg heller ikke forsøkt å hemmeliggjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...