Gå til innhold

Lillebror på 6 om hvordan et barn blir til :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillebror Jonas til sin Mamma : Mamma hvordan kommer babyen inn i magen. (mamma hadde fortalt sannheten til min eldre bror da han var liten, og resposen var ÆSJ ÆSJ ÆSJ, så hun tenkte å prøve en mildere verson)

Mamma : Jo du får et frø inni magen som vokser og blir til en baby. Ferdig med det..

Dagen etter finner Jonas noen korn fra et helkornsbrød og springer ut i stua, der sitter jeg ( meget gravid med stor mage, mamma og resten av familien ) Mamma mamma se her jeg fant noen frø, nå kan vel du spise dem så får du baby i magen akkurat som storesøster. :)

Hællandussen så søt :) Da lo vi godt alle mann.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nååh så søt da :)

Blir det hans første onkelunge?

Skrevet

Dette blir første nevø, og han er jo så stolt og har baby på hjernen. Skal jo leke og ordne med en gang ho kommer ut, har prøvd å forklare at han kansje må vente noen år, men det vil han ikke høre hehe :)

Skrevet

har ei på 6 år selv jeg :) Men hun har jo fått vite den sanne sannheten hun da hvordan den kommer ut..siden hun begynte i 1.kl nå i høst (født des da) så fikk hun med en bok om kjærlighet fra skolen..uviten som jeg var leste jeg boken til henne og storesøster . Og der kom jo så klart frem når et par er glade i hverndre så kan det hende de vil lage baby..og der var det tegnet opp og forklart hehe..uforbredt som jeg var måtte jeg jo bare lese og forklare det da hehe

Men hun er veldig opptatt av babyer hun også..hun skal skifte både tissebleie og bæsje bleie sier hun..og så skal un trille vogna att og frem på terassa her..vi har ei stor terasse, så det går jo fint an det da..så hun gleder seg vilt ja..mye mere engasjer enn storesøster på 9 :)

Spør ofte om babyen i magen har det bra , så hun bryr seg veldig..

Skrevet

Ja det er så koselig med de små :) er veldig glad jeg fikk være med på denne attpåklatten, føler at det hjelper veldig mye nå som jeg selv skal bli mor, har jo fulgt han fra fødsel til skolestart, så nei så unge og uskyldige..Uff gruer meg nesten til å la babyen min vokse opp i all verdens forferdelighet :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...