Shabby Cheap Chic Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Skjønner at man klør da.. Hehe, men får man utslett? Er det farlig? Litt dumt spm kanskje men jeg veit ikke hva det innebærer..
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Det mest vanlige er vel å klø på strekkmerkene, var hvertfall en venninne av meg som forklarte det sånn;)
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Jeg klødde OVERALT! Å klø på strekkmerker er jo helt normalt, for huden strammes jo der. Men jeg klødde på armer, på tær, på hals, rygg, legger osv osv osv. Helt sykt!
Shabby Cheap Chic Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. februar 2008 hehe.. ok.. så det er ikke noe farlig assa.? Hører bare folk snakker om det men jeg ante ikke hva det var.. Er bare kløe da?
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 Nei, ikke "bare kløe";o) Det klør noe syyyyykt!!! Men er ikke farlig=)
Shabby Cheap Chic Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. februar 2008 Hehe ok, har ikke hatt det selv, ikke nå heller forresten... Uff, fikk dere ikke noe for det? Er kanskje ikke noe å få for sånt..
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 27. februar 2008 #7 Skrevet 27. februar 2008 Er ikke så mye som hjelper=( ikke for meg ihvertfall.... Prøvde hvitvask og sinksalve, men det hjalp like mye som vanlig fuktighetskrem....
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #8 Skrevet 27. februar 2008 Det er helt forferdelig,, jeg satt å dynket meg i hvitvask jeg :-S værst var det på leggene og brystvortene (aua). Er som oftest helt uvanlig, men det kan være farlig også. Hvis man begynenr å klø voldsomt under føtter og inni hendene er det greit å oppsøke lege.
beniboy Skrevet 27. februar 2008 #9 Skrevet 27. februar 2008 Svangerskapskløe kan vare tegn på svangerskapsforgiftning, så er man i tilleg andre tegn som høvne bein/armer og høy blodtrykk så man bør undersøke det.Også,ikke farlig i seg selv men kan vare tegn at noe er på gang...
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 27. februar 2008 #10 Skrevet 27. februar 2008 Herregud det hadde jeg helt glemt!!! Sikkert fordi at det var de eneste stedene jeg IKKE klødde....
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #11 Skrevet 27. februar 2008 Jeg tror jeg var til lege x antall ganger pga det (hadde i tillegg høyt blodtrykk og mye vann). Det som hjalp var å skru av varmen på flisene, peise på med aloevera-fuktighetskrem (ren aloevera 98% er ikke så bra ift fuktighet) og legge seg ned. Da fikk man nesten kuldesjokk.
Shabby Cheap Chic Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #12 Skrevet 27. februar 2008 Uff, glad jeg ikke var plaga med det..Krysser finga for ikke å bli plaga denne gangen å.. Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå