Frk Vims Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 ...venter bare på at jeg må tisse litt! Vært borte i dag, derfor ikke tatt den før! Lurer på dette, sjansen er egentlig liten, bruker minipiller, men langt over tiden for mens, og er jammen blitt kvalm... Litt uvirkelig...har jo brukt prevensjon.
Trulte76 Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 jeg også var kvalm og gikk langt over tiden..og brukte en del tester..men jeg var ikke gravid da ¨ Men er jo mange som har blitt gravide på disse mini-pillene..så man vet aldri..spent å se hva du får til resultat da..
Matildesnusk + lille ups Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Husk at det er størst sannsynlighet for riktig resultat dersom du klarer å vente til å morratidlig med å teste, siden urinen er mer konsentrert da. ..som sagt, hvis du klarer å vente :-) Lykke til uansett!
kaffeplante Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 hvor lenge over tiden da?teste nå da!!!!for skal legge meg.....
Frk Vims Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. februar 2008 Har testet nå, der stod det "ikke gravid". Går ut fra at det stemmer, siden jeg er nesten tre uker over tiden, og da ville det vel ha gitt utslag selvom det ikke var morgenurin. Er vel pillene som spiller meg og syklusen et puss! Hehe, jeg som er kvalm, da har kanskje det en sammen heng med hlsvondt i stedet for graviditet! Vet ikke om jeg er glad for resultatet eller ikke... Har fabulert litt om nr 4(galskap kanskje...). samtidig som det ble litt skummelt når det kanskje var en realitet...
Rina82 Skrevet 27. februar 2008 #6 Skrevet 27. februar 2008 Hei! Lett å bli skuffet selv om det ikke var planlagt og det kanskje ikke passet så godt nå.... Men nå kan du jo få føle litt mer på om du virkelig er klar for nr 4 og så få planlegge og glede deg! Håper det uansett går bra med deg. Klem fra meg.
Frk Vims Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. februar 2008 Ja, det har du helt rett i! Vi får se hva de neste månedene bringer! Vanskelig å bestemme seg! Go natt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå