Mayken Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Driver å laster ned bilder til minnebank på fotoknudsen. Skulle laste ned 7 bilder nå, men det tar jo vinter og votter før det er ferdig med å laste inn bildene mine jo. Kommer til å bli sittende i hele natt. Vil så gjerne benytte meg av februar-tilbudet, og da bør jeg jo få ut fingeren.
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Om det tar lang tid er mitt råd og starte på nytt, bare avbryt hele greia (de bildene som allerede er lastet opp forblir opplastet, så du slipper og begynne helt på nytt) det har nemlig en tendens til å henge seg opp. Vanligvis tar det noen sekunder å laste opp hvert bilde. Men når det henger seg opp så laster det ikke opp i det heletatt. Hehe, jeg holdt på med samme bilde i seks timer før jeg ga opp og begynnte på nytt:p
~Milly~ Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 her bruker vi nfoto.no Der kan vi laste opp hele mapper, nydelig enkelt! hehe.. 0,64kr per bilde (uansett antall) + de 25 første gratis =)
TurboPrinsessen:-) Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 jeg har så mange bilder jeg skal ha fremkalt, og vil også benytte meg av tilbudet de har nå, så jeg gjør det på "gamle måten" Får de over på en cd, og går personlig i butikken.. hehe.. Har over 400bilder, så blir jo litt å spare!
Mayken Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. februar 2008 Oi, de har jeg ikke hørt om. Må inn å sjekke. er bildekvaliteten grei? Jeg forsøkte å laste inn alle mappene mine tidligere, men det gikk ikke, ble visst formye med litt over 700 bilder. Driver derfor å laster inn en og en mappe nå. kommer opp at det gjenstår 1 time +++ for å laste inn 15 bilder, så hopper det plutselig ned til 2 min og 15 sek. Syntes dette var treige greier.
Mayken Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. februar 2008 forsøkte å brenne dem over på en cd i sted, men denne maskinen er ganske håpløs, må legge inn et program for å få brent dem ut, og det har ikke sambo tid til akkurat nå, så hvis jeg skal få benyttet meg av tilbudet må jeg nok sitte her i natt ser det ut til. "flaks" at jeg er sykemeldt denne uken og at snuppa skal i barnehagen i morgen, får ta igjen søvnen da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå