Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Bare å velge det nå:-) Kjøpte min 2. rettetang i dag, for den forrige var rett og slett for dårlig til de parykkene vi innehar her i huset:-) Her er vi 3 store rosa med vanvittig mye, tykt hår med fall og krøller i. Kjøpte på en frisersalong, betalte skjorta gjorde jeg også, men fy flate som det funker!!! Synes nesten det var litt snålt å se se selv med slett hår. Det har jeg jo aldri hatt!!! Har mye hår og enormt tykt, som i fuktig vær blir større og større og bruser mer for hvert minutt;-) De to store har arvet manken min, men akkurat nå ser to av oss ut som om vi har lengre og helt slett hår...............rare greier....:-)
♥Snulder Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Hehe... og jeg gjør stikk motsatt. Får krøller og kortere hår:=)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2008 Wow!!! Skjønner det er på tide og treffes ja:-)
Trollmora Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Nei glattetang har jeg igrunnen aldri prøvd gitt ) Men det var nok ett par ganger i min ungdom, etter en heller mislykket omgang med permanent, at jeg kunne ha hatt bruk for noe slikt. Med naturlig strykefritt hår har jeg lagt igjen ufattelig mye penger bare for å få litt småkrøller og fall i håret opp igjennom tidene.......
Maud Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 Som fjortis ønsket jeg krøllene mine langt bort. Hadde lange perioder der jeg sov med tape eller en tråd rundt hodet for å klemme krøllene på plass... Så ganske morsom ut med et nokså slett område omtrent til ørene og så en flom av krøller nedenfor. Den gangen ville jeg nok ønsket en rettetang hjertelig velkommen. Så kom graviditeter og med dem forsvant noen av krøllene. Nå synes jeg det ser rart ut uten krøller og kjøper krølle-forsterker og sånt som demper krus for masse penger. Det skulle jeg visst det, den gangen det verste søsteren min kunne kalle meg var "Jævla krølltopp" ;-)
♥Snulder Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 Hahah!! Nei jeg tenkte nå på at jeg bruker krølltang i stedet for rettetand. Og dermed så får jeg kortere hår;=) You see:=) Permanent er jeg ikke riktig klar for enda........hehe
tebekaa Skrevet 28. februar 2008 #7 Skrevet 28. februar 2008 Skulle gjerne hatt masse krøller, jeg, selvsagt. Her er det fritt fall uten rettetang! Og for tiden fritt fall i dobbel betydning. Begynner å bli veeeldig tynnhåret nå altså! Forstår egentlig ikke at det fortsatt er hår igjen på hodet, så mye som blir liggende igjen i dusjen og hårbørsten hver dag! Kan ikke huske at det var så ille med de 2 andre pattekosedyrene mine... Akkurat nå skulle jeg gjerne byttet med deg, Attpåklatten! Typisk at krølltopper gjerne skulle byttet med oss strie - og omvendt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå