M@mm@ til 6 småtroll <3 Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 -- Bedre sent enn aldri-- Slik kan det gå når mannfolk skal handle fuglenek hos bekjente, til tross for at vi egentlig ikke skulle ha det til jul.. (Ja, det fikk bli hans oppgave å få det ut, jeg har ventet lenge i spenning nå, hehe) Da er det bare å vente på fuglene som ikke kommer ( av tidligere erfaringer).. Kanskje har vi fuglenek helt til neste jul..
* 5 om dagen * Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 hehe...skulle til å kjefte litt jeg nå, og si at dette er jo minst 2 mnd for sent.... uff, skulle skrive mere, men følger med på en trist film....snufs....
M@mm@ til 6 småtroll <3 Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2008 Hehe.. Lykke til med filmsjåing!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 om det hjelper så har du kommet adskillig mye lengere en meg...
M@mm@ til 6 småtroll <3 Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. februar 2008 Takker og bukker, skal sende det videre til han som har æren for det hele.. Ps: Hadde du kjøpt fuglenek, eller fikk du aldri kjøpt? Eller kanskje du tenker vi er ute i god tid før neste jul? Moro uansett! ( Slipper ha alle kornene nede i kjelleren i alle fall, støvsugd hadde han jo også gjort!!!)
* 5 om dagen * Skrevet 27. februar 2008 #6 Skrevet 27. februar 2008 herregud asså...nå får dere gi dere...fniser her som en liten dritunge jo... ikke har jeg tatt pilla mi enda heller...kanskje det er derfor...hehe... nei, i dag har vært en fin dag gitt...er bra for meg det da, siden jeg hadde 40 i feber i går, og vips, frisk i dag...hehe.. men for å snakke om nek....vi fikk ikke kjøpt det i år vi, det vi hadde tok vi ned til st.hans, så ble lissom så tett mellom neka :-DDDD
M@mm@ til 6 småtroll <3 Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. februar 2008 hehe.. ikke kjøpt nek i år?? Trodde ikke de var til salgs enda ( I såfall må jeg vel handle selv, så jeg ikke risikerer at gubben kommer hjem med enda flere etter å ha støttet veldedige formål).. Trenger du nek har vi et til salgs, hehe..
* 5 om dagen * Skrevet 27. februar 2008 #8 Skrevet 27. februar 2008 får kjøpe et til st.hans da, så kanskje det er håp om å få det opp før jul...hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå