Gå til innhold

Er det en sammenheng mellom


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor lett en får strekkmerker på magen og hvor mye en revner under fødselen? Noen påstår jo at de som lett får mye strekkmerker (som jeg har gjort..) har "dårlig hudkvalitet". Isåfall kommer jeg kanskje revne mye også, da det kanskje også har noe med hudkvaliteten å gjøre..?

 

Hva tror dere?

 

Jeg må si jeg ble litt nervøs da jeg begynte å tenke på denne mulige sammenhengen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trur jeg ikke har noe å si..

jeg fikk ingen strekk merker og ble både klipt og revnet..Var kanskje pga jordmor la seg på magen min for å hjelpe ungen ut jeg revet i tilegg da..

 

Men trur ikke det har noe sammenheng jeg da

Skrevet

rettelse var vel barnepleier som la seg på magen ..siden jordmor måtte ta i mot hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...