*mamma t mathea - *fødeklar* Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 jeg er andregansgs gravid, er 5+2 uker, og kan allerede kjennlivmoren min, og magen er blitt anske oppblåst. noen som har det sånn?
villemo* Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Jeg også kjenner magen veldig tidlig når jeg bli gravid. Vet ikke om det er livmoren, men større er den iallefall:) særlig på kvelden. Mest sannsynlig er det jo at det er oppblåsthet når det er så tidlig. Jeg er 5+1 i dag.
annhelen Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Eg og opplever dette. Men som den abdre sier så må det være at den er oppblåst:) Er gravid for andre gang eg og:)
Värn Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 ja! magen min er veldig oppblåst. kan ikke få igen knappen i buksene mine. Er bare 6+2 og allerede tjukk... Da ska det være sagt at jeg var tynn i utgangspunktet. Merker absolut forskjell allerede. Lange gensere er greien :-)
skalha1t etter3.pp Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 ej e 5+3 å ej kjenne ingenting å e 2.gonggravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå