Rina82 Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Vi skal ha ny bil. Den må kunne trekke henger med bil på. Skal også fungere som familiebil.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Mondeo stasjonsvogn med dieselmotor. Suveren plass og masse krefter å gå på! Eller Honda CRV, evt Volkswagen Touran. Avhenger litt av smak og behag, det er tre forskjellige biler med tre vidt forskjellige egenskaper - men alle kan utføre jobben! Prøvekjør så mange biler som mulig, da får du et bra utganspunkt for å velge den bilen som passer best for deg. Lykke til!
Rina82 Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2008 Takk for svar!) Er ikke så lett å finne en som kan trekke nok men skal notere meg disse:) Har tenkt på nissan x-trail men jeg synes de er litt store...
TrustNoOne (but Me) Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Hvis du skal trekke noe svært, så må du kanskje opp i X-trail-størrelse. Men det er jo en flott bil da, fin å se på og Nissan har jo gjennomgående god kvalitet Størrelsen blir du fort vant til skal du se....vi er noen skikkelige vanedyr vettu
Rina82 Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. februar 2008 Joda. Skal vel lære meg til. Bare litt overgang fra min lille swift.Hehe. Nei det er ikke lett å finne bil som kan trekke bil og henger. Rav 4 klarer det ikke... Kanskje vi skal gå forto biler... Var inne på finn.no. Så en flott mondeo!
Bullock Skrevet 27. februar 2008 #6 Skrevet 27. februar 2008 X-trail er jo en liten bil den! Hvor mye penger har du tenkt å legge i bilen da?
Rina82 Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. februar 2008 Ca 250.000kr Joda. DEn er vel ikke uvanlig stor bare litt uvant når jeg kan parkere og snu hvor jeg vil. hehe
Bullock Skrevet 27. februar 2008 #8 Skrevet 27. februar 2008 Hehe, ja i forhold til det du er vant til så er den jo ganske stor Men jeg ville kjøpt en Outlander fra Mitsubishi! Den er passe stor og fabelaktig å kjøre og håndtere.. Nyyydelig bil! Verdt å se hvertfall. Og prøve også!
Rina82 Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 27. februar 2008 Vet du hvor mange kg den kan trekke...? Takk for tipset hvertfall! Skal notere den.;O)
Bullock Skrevet 27. februar 2008 #10 Skrevet 27. februar 2008 det er jeg ikke helt sikker på egentlig. Du må jo sikkert satse på første modellen som ble levert uten diesel, som drar ned litt, men Outlandern kom veldig godt ut av det i alle slags tester. Så, stikk til en forhandler og hør?
Rina82 Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 27. februar 2008 Ja det kan vi gjøre. Men vi hadde vel tenkt diesel egentlig... Uff! jaja. det begrenser seg veldig med de kriteriene vi har. hehe... Tusen takk for gode råd anyway!) Skal ta det opp i rådet.;O)
Bullock Skrevet 27. februar 2008 #12 Skrevet 27. februar 2008 Sikkert mange som har tenkt sånn! Desverre for Mitsubishi
Bullock Skrevet 27. februar 2008 #13 Skrevet 27. februar 2008 Siste Mitsubishien blir levert med Diesel, men da må du jo litt opp i pris http://www.mitsubishi-motors.no/modeller/outlander/design/ Nydelig bil da!
Rina82 Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #14 Skrevet 27. februar 2008 Jeg var inne på finn.no nå og så på de med diesel. Tror ikke vi har råd til så dyr bil nei...;O) Men kjempe fin bil!!) Finere enn x-trail hverfall...
Bullock Skrevet 27. februar 2008 #15 Skrevet 27. februar 2008 Mhm! Det skal være sikkert og visst. Blir spennende å se hva dere lander på da, mye å velge mellom nå! Ville uansett gått for japansk, selv om der er mye innvandring på det feltet. Morsomt å kjøpe bil. Holder på med det selv, men er bestandig vanskelig. Viktig å ha god tid ihvertfall, sondere terrenget så man ikke angrer etterpå!
Rina82 Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #16 Skrevet 27. februar 2008 Ja det er gøy en stund å se men nå begynner jeg å bli lei... Hadde vi kunne valgt hva som helst hadde vi nok hatt bil for lengst.. De er japse bil som ligger hjertet nermest her i huset.;O) Men nå er vi faktisk begynt å se på BMW til og med...! hihi! Rart hvor man kan snu på flisa.;O) (han liker ikke de...;O)) Håper dere finner bil dere også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå