Gå til innhold

ul


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

skal på ny ul time i mårra for kontroll av vekst, gleda mæ forferdelig tel å se den lille:)

er det letter å se kjønn nå som æ e i uke 34?

fikk ikke sett det sist pga. navelstrengen mellom bena så håper vi får se det i mårra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

spørs helt hvordan babyen ligger;) Jeg er på jevnlige kontroller for å se etter om babyen vokser. Overlegen så det godt på ul sist i uke 31;)

Lykke til, deilig å vite kjønnet, lettere å forberede seg da. Vi var på 3D for å få helt sikkert svar å vi da, lita tulle;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får håpe at h*n ligger bra til da,,hehe;)

skulle gjerne ha tatt 3D men bor ikke slik til at det gjør seg gjøres, så det får kanskje bli med neste:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på en uventet ekstra ul i går og spurte om det var lettere eller vanskligere å se kjønnet nå enn i uke 18. Legen sa at det kom ann på hvordan babyen lå, men at det so.m regel ble tydligere å se babyen i sin helhet i uke 18 fordi fosteret er betydelig mindre enn Jeg for min del følte at jeg så tingene veldig mer tydelig denne gangen(men det kan jo være fordi jeg inngående har studert ul bilder fra de ulike ukene i de siste mnd).Jeg fikk henne til å sjekke kjønn fordi vi ikke fikk vite det i uke 18(derav Zorbas med krapyl i magen). Hun sjekket to ganger for sikkerhetsskyld, og begge gangene var hun nesten 100 prosent sikker på jente i og med at hun heller ikke kunne finne testiklene...så enten får vi faktisk en jente..eller en gutt uten testikler....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi såg heller ikke kjønn i uke 18...hadde navle strengen mellom bena...men vi syntes kansje vi såg at det var gutt...ikke godt å si om det var navlestrengen eller testikler!!

Var på 3D nå for en uke siden og DA såg vi det var en gutt,ikke med en gang for han la faktisk hånda forran;)hehe...men et profil bilde av baken bekreftet det...legen konstanterte det godt da jeg for 3. gang spurte om han var sikker..."finner du en jente med så store testikler da er du god" sa han...hehe:O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok litt flaks/uflaks...

VI så ikke'no i uke 18. Var på en "privat" visning i uke 24... ikke noe da heller.

Hadde ekstra kontroll nå i uke 33. Da kunne jordmor heldigvis bekrefte at det helt sikkert er en gutt.

Så det er nok ikke lettere/vanskligere å se det nå. Kommer helt an på stillingen til den lille.

 

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

æ va nu i går på ul, men kunne dessvere ikke se d da heller, så vi får vente 5-6uke til h*n kommer:P

men veksten var bare bra, var ca 2400g nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har vært på 3 ul til nå og skal på en ny i uke 36.

For at du skal ha best mulig sjanse til å se kjønnet ble jeg anbefalt å spise en stor sjokolade og drikke juice en halvtime før timen.

Det funka for meg. Fikk se tydelige bilder av kjønnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...