Gå til innhold

Drittdress- reklamasjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpe ny utedress i desember av merket name it. Spurte på butikken om den var vanntett, noko betjeninga bekrefta.

Men, den er på ingen måte vanntett, og såleis heilt verdilaus. Kjøpte ny idag, på ein annan butikk. Har lyst å gå tilbake med drittdressen, men eg kjem vel ingen veg med det? Kan jo ikkje akkurat bevise at dei sa den var vanntett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om ikke annet vil det kanskje gjøre at butikkpersonalet skjerper seg, og det er uansett verdt et forsøk, ja :)

Skrevet

Kva skal eg i tilfelle be om? Pengane tilbake? Reduksjon i prisen? Vil jo ikkje ha ny dress.

Skrevet

Jeg hadde klaget,og håpet på tilgodelapp.

Hva skal man med en dress man ikke kan bruke?

Og eier de snev av serviceinnstilling,gir de deg enten pengene tilbake eller tigodelapp.De får igjen pengene sine uansett.

Skrevet

vi har også "name it"-dress pga gode anbefalinger. Men det står på spesifikasjonene på alle de lappene som hang på den at den er "vanntett, pustende, vindtett" etc. Så hvis du har den samme som oss hadde jeg klaget!! Jeg har ikke fått testet vår så hardt, men er foreløpig veldig fornøyde. Det burde vi jo også, til en pris som tilsvarer reima sin dress...

Skrevet

Skal gå og klage i morgon.

Ingen som jobbar på butikk her som kan svare kva dei ville tilbudt meg?

Likar ikkje å klage:(

Skrevet

Hos oss ville du fått tilodelapp eller ny vare. Pengene tilbake ved kvittering. Men kan jo ha vært en feil med akkurat DEN dressen, derfor har butikken rett på å gi deg en ny dress så du ka teste den først.

lYKKE TIL. kOM MED ETT SMIL, DET HJELPER ALDRI MED SURE KUNDER:)

Skrevet

Kan godt hende du ikke kommer til å komme noen vei med det, men jeg ville uansett prøvd. Er dumt å gi opp uten å prøve. Veldig mange butikker er veldig imøtekommende da de ikke ønsker å miste kundene sine (de har skjønt at vi prater sammen). Lykke til

Skrevet

Jeg jobber i matbutikk så det blir kanskje ikke det samme;-) men der hadde du fått pengene tilbake eller ny vare.

Men handler jo endel klær til ungene,og har aldri hatt noe problem med å enten få penger tilbake eller tilgodelapp hvis det har vært noe galt.

Skrevet

Du hadde fått en ny dress i butikken jeg jobber (stor kjede med merkevarer til barn), men ikke pengene tilbake, tilgodelapp eller en annen dress. Det er sannsynligvis en feil på akkurat din dress, med mindre de har fått inn en hel drøss i retur.

Skrevet

Hmm, vi har også name-it dress som reservedress til tuppa,, har vært veldig fornøyd med den vi :)

Skrevet

Takk for svar alle saman:)

Kryssar fingrane for tilgodelapp. Ikkje lyst på ny dress.

Skrevet

Jeg tipper de tar i mot dressen og sender den til leverandør for vurdering. Så spørs det da..... uansett tror jeg ikke du umiddelbart får noen ting. Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...