IgglePiggle Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Til daglig.. ? kom akkurat til aa tenke paa at jeg kanskje gi han litt lite melk i loepet av en dag.. Gir han bare melk til kvelds, men han burde kanskje faatt mer enn det? Noen som vet ca hvor mye de skal ha hver dag?
LisaColli Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 jeg vet ikke om det er noen regel på hvor mye de skal ha. snuppa mi på 13 mnd får melk i koppen sin til brødmåltidene, ca 2 ganger for dagen. (kanskje flere, vet ikke hva de gir henne i bhg). men hun drikker aldri mer enn et par super uansett. det er vel greit det også, jeg kan jo ikke tvinge henne til å drikke:P så..jeg vet ikke,hehe..
IgglePiggle Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2008 Takk for svar :-) Han spiser jo litt ost og saant innimellom og da.. Men da trenger jeg sikkert ikke tenke paa det mer da.. Her (England) faar de enten juice eller vann i barnehagen saa da sa vi at det var greit at han bare fikk vann mens han er der.. kan kanskje gi han litt melk til frokost og da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå