<3 + <3 + ? Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Jeg er gravid igjen :-) På første forsøk! Det ble jeg sist gang også. Må vel være veldig forsiktig i fremtiden ja...hihi... Guttungen vår er 11mnd, så de blir rimelig tette disse her. Haha...så glad!
Silje *trebarnsmamma* Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Gratulerer! Er jo så deilig følelse når alt klaffer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå