Herlige barn har jeg fått Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Dro du innom med litt vin og nye gardiner?
*ale* Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Hehehe.. Nope.. Bare at de sitter å spiser på kjøkkenet, med klær på.. Og ikke vært innom nei.. Avventer den piiiittelitt... Men har dratt for gardinene, sånn rent preventivt...
Herlige barn har jeg fått Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. februar 2008 Lurer på hvordan dette naboskapet kommer til og bli??? Jaja, glad det ikke er meg, kanskje du skal spørre dem pent om de trenger en vindusvask når vinteren er forbi?
Odine! Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 Ville kanskje virke preventivt (på dem) hvis du stilte opp et STOOOORT teleskop rettet mot dem? (de er sikkert mere flaue enn deg, selv om du dukket)
Herlige barn har jeg fått Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. februar 2008 Hehe kanskje montert en mikrofon når du ser vinduet er oppe på soverommet deres? Hehe ler så jeg dauer!
*ale* Skrevet 27. februar 2008 #8 Skrevet 27. februar 2008 knegg:) Som alltid fantastiske råd å få fra fantastiske dibdamene:) Har en lekekikkert tror jeg.. hehe-..
Herlige barn har jeg fått Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 27. februar 2008 Du kan jo invitere dem på middag og skulle naboen ta opp noe så sier du bare at du har en tvillingsøster som var ute og hentet noe utenfor vinduet hun mistet ute i dag!
*ale* Skrevet 27. februar 2008 #10 Skrevet 27. februar 2008 Får bli en grillings i sommer, når jeg har kommet over sjokket...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå