PlinkiPlonk Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Kan jo begynne med ei venninne av mora mi, hun skulle ta GU, og grudde seg noe helt for jævli!! Og når hun blir nervøs, får hun vondt i magen. Kom inn til legen, og opp i stolen bar det. Legen beynte å undersøke henne, og spurte om hun kunne hoste litt, da han skulle se godt oppi der. Hun hosta, å samtidig slapp hun den brakfisen rett i trynet på han, så han hoppa høyt på stolen han satt på!! Hun ble så flau at hun begynte å gråte. Legen stakkar, prøvde å spøke det bort ved å si noe sånt som: neste fjært tar jeg med av... Og jeg kom kjørende rundt en sving, der det hadde skjedd en dødsulykke,og de var politi osv. Glatt var det der, så jeg kjørte selvfølgelig inn i ræva på en annen bil, nemlig politiet!! Satt to stykker i bilen, og de hoppa¨frem. Trodde jeg skulle dø av sjokket, og ut kom de. Forå gjøre en lang historie kort, fikk jeg med meg en bot på 3000:( De sa jeg slapp billig.........
Pampers123 Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Hahaha!Jeg har altid vært redd for at det skulle skje meg.. hehe
☆Anonymia☆ Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 hahhaahhah jeg ler så jeg dauer.. hadde det vert meg i den GU stolen hadde jeg dødd..
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 HAHAHHA, stakkar hun i gu stolen da.... ååååh jeg vet ikke hva jeg hadde gjort.. huffameg!!!! Lite flaut å kjøre inn i politiet og da:P heheh ...
På vei igjen <3 Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 Stakkars stakkars damen! Jeg har en: Vi var på ferie med hele familien til mannen. Barna våre sov i leiligheten vår, og vi satt utenfor leiligheten til søsteren til mannen. (Var bare en hekk som skilte vår og deres leilighet) Jeg har som regel skikkelig luftballongmage etter en flytur, og denne dagen var ikke noe unntak. Gikk inn i vår leilighet og gikk på do. Har aldri sluppet så mye og bråkete luft før, og følte meg veldig mye bedre etterpå. Da jeg kom tilbake til de andre satt de helt lilla i fjesene sine, og holdt på å le seg i hel. Jeg hadde selvsagt glemt at babycallen sto på i leiligheten vår... *gulp* Var flau en stund da ja...
Tomine is my star Skrevet 28. februar 2008 #7 Skrevet 28. februar 2008 Hohoho...stakkars Hva sjer`a bagera... ;p
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 28. februar 2008 #9 Skrevet 28. februar 2008 Moren min klarte og bæsje på legen sin under en GU... Og når jeg var 13 år var jeg og søsteren min til Thailand og besøkte faren vår .Vi dro på stranda og plutselig kom hun og sa at hun måtte hjem med en gang og løp og tok en taxi ,det viste seg at hun hadde bæsjet på seg og taxi sjåføren hadde kjørt med vindu nede for det hadde stinket så fælt og når hun kom hjem nekta pappa og betale taxien ,helt til hun skrek til han at jeg har bæsja på meg..hehe Hun var 26 når dette skjedde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå