Gladjenta og bittelille spire Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Jeg fjernet hormonspiralen min 6. februar og i går fikk jeg tr tilbake! Lenge siden jeg ble så glad for å få mensen Så nå føler jeg at kroppen er i gang med å normalisere seg igjen og bli klar for å ta imot en spire! Jeg gleder meg til blødningen gir seg så vi kan starte for alvor! Det er en vidunderlig følelse å ha sex uten prevensjon, det gir liksom en helt annen mening. Man tenker at NÅ, nå kan det faktisk skje at jeg blir gravid!!! Det husker jeg var spesielt de forrige gangene jeg prøvde å bli gravid, har to barn fra før. Nå sitter jeg her og koser meg med et glass rødvin. Nyter det nå mens jeg kan, for jeg vet det kan bli lenge til neste gang IKM blir for meg 25. mars, så utrolig spennende!!! Er det flere her med IKM omtrent da? Hadde vært koselig å følge hverandre! Ønsker alle her inne lykke lykke til med babyprosjektet, det er godt å ha noen å snakke med som er i samme båt!!!
studdis Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Hei! Så heldig du er som har kommet igang ;-) Jeg fikk fjernet hormonspiralen 14 februar. Fikk en liten blødning to dager etterpå, og trodde jeg var raskt i gang med 1pp, men legen sa at denne nok skyldtes litt hormonforstyrrelser. Så nå går jeg og håper på at systemet kommer igang igjen, gleder meg til tr kommer slik at vi for alvor kan sette igang. Og ja, det er fantastisk å ha sex uten prevansjon - forstår det ikke helt, men det er en så fullstendig meningsfull og god følelse. Jeg hadde det også slik da vi forsøkte å bli gravid med de tre barna vi har nå. Det tar på å prøve å bli gravid og man blir lett utålmodig og nedfor - så vi får kose oss og sette pris på at det er ekstra kjekt å ha sex da :-) Må tilføye at det er en unik opplevelse den dagen man finner ut at man faktisk har blitt gravid - jeg gleder meg!!! Lykke til :-)
prins06+2til Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 da er vi i samme båt hehe. jeg fjernet hormonspiralen 25 februar altså om mandagen, men til forandring fra deg har jeg hatt mensen mens jeg har hatt spiralen så jeg passet på å fjerne den når jeg hadde mens. vi skal ikke begynne med prøvinga sånn helt seriøst før april mai. vi har et barn fra før som er født i desember så vil ikke satse på det engang til, nok med en som klager på sen bursdag:) jeg fjernet spiralen tidlig så kroppen kunne få roe seg ned og komme igang før vi starter opp for fult. sist gikk jeg på p piller og mistet 1pp etter pille slutt pga hormonforstyrelser så tar iger sjanser nå. Vi kan følge hverandre, jeg har ikm ca samtidig som deg tror jeg da, er jo litt usikker på hva kroppen finner på da. Dette er det beste jeg vet, spenning i hverdagen. sex blir liksom litt mer spennende.
Lala & Po Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 Hei på dere. Jeg er også i nesten samme situasjon. Jeg har ikke hatt spiral, men sluttet på Cerazette 13 februar. Nå venter jeg på tr..... Har ikke hatt tr på to år så er veeeeeeldig spent på om den kommer tilbake innen rimelig tid Vet det er mange som mister mensen helt på Cerazette også, men aner ikke om det har noe å si for hvor lang tid det tar før tr kommer i rute igjen. Vi skal også starte for fullt i april. Har en datter som er født i slutten av desember, og vil forsøke å ikke få flere bursdager da. Superspennende å gå sånn og vente. Gleder meg veldig til tr kommer og til april Lykke lykke til jenter. Blir morsomt å følge med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå