SkravleFruen Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Det er mange.. både store og små.. som har ett livsnødvendig behov for dere !!!! Meld deg idag )
du og jeg og vi to Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Kjempeflott initiativ!! Jeg er allerede blodgiver, men må vente med å bi blod til etter jeg er ferdig med amming. Gravide eller ammende må vente med å gi blod.
Veldig_lykkelig_mamma Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Prøvde, men fikk tilbakemelding om at jeg måtte vente til det var gått et år siden jeg fødte og jeg måtte være ferdig med ammingen.
Blind Gudinne Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 ...også kan du ikke ha psoriasis..... Da får du heller ikkelov. Har prøvd =(
TurboPrinsessen:-) Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 Minner meg på å prøve igjen. Begynte prosessen med å bli blodgiver en gang, men så fikk jeg karantene på ett år pga en tatovering, Så ble jeg gravid, så har det bare ikke kommet noe videre. Bor ikke akkurat i nærheten av Haukeland, så fint med blodbussen som kjører rundt synes jeg:-) Får melde meg opp igjen. Takk for påminnelsen:-)
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 Har meldt meg Lenge tenkt på å bli blodgiver, supert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå