NickNoLte Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 skal sende inn bilder nå, og timeglasset har stått i en evighet på første bildet!! noen fler? eller noen tips!!?
TurboPrinsessen:-) Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Det har skjedd meg også, hvis jeg har hatt for mange bilder på en gang. Nå har jeg nesten 400bilder jeg skal fremkalle, så jeg tar de over på en cd og leverer den i butikken istede.. Du kan jo også prøve å avbryte og prøve på nytt, kanskje den bare har hengt seg opp?
NickNoLte Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2008 har gjort det - avbrutt.... og det står bare og henger for det... har 540 bilder.... har ikke tid til å levere cd - pleier å gjøre det jeg og (sende inn cd), men pga tilbud som varer ut mnd så rekker jeg ikke det disse dagene... !!!
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 pleier å henge seg opp når det er for mange bilder har jeg merket.. så jeg bare overfører noen bilder om gangen. skikkelig kjipt men....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå