Mamman til Mari Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Vi hadde su innen 1.mars, så er jo fortsatt noen dager igjen, men 16 stk av nesten 100 har ikke svart. Har gjestene deres vært "flinke" til å overholde svarfristen? Vi har bare fått avslag fra 2 stk til nå, kusina til sambo og samboeren hennes. Og de sa fra gjennom mormora til sambo. Er ikke det litt spesielt å ikke si fra selv, sende en sms i det minste??? De er da over 20 år begge to og har et barn sammen. (Bare for å understreke at de ikke er 16 og 17 år liksom....)
Maritbrud Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Vi måtte ta en ringerunde til ca 10 stykker som ikke hadde svart innen fristen. Vi ringte ca 3 dager etter fristen, og alle de skulle komme. Noen trodde de hadde svart med en gang de fikk invitasjonen, andre hadde helt glemt å svare, og noen bare "regnet med at vi skjønte vel at de skulle komme" siden de hadde visst om dato så lenge (før invitasjonene kom ut) etc.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Folk er litt sære av og til altså!
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Ikke dere, men gjestene mente jeg!!
Gurine og gulla Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 Jeg går bare å iriterer meg grønn... gifter meg om 2 dagen,, alså 1.mars... men har en venninde som sier hun kommer, men... hun hun liksom skulle overnatte hos har ikke hørt et pip i fra henne... og fodge gang jeg snakket med henne hadde hun ikke bestil fly eller tog... hun bor på østlandet og jeg på nordvestlandet, så det er den eneste måten hun kommer seg hit på, hun har ikke lappen. Det er jo så frustrerende,, de siste dagene har jeg sent meldinger og ringt flere ganger. men hun tar jo ikke telefonen. hun vil ikke snakke med meg virker det som.... så kommer nok bare til å stryke henne ut.. men er jo sinnsykt iriterende da.. har jo brukt flere timer på bordplassering, og på å få bordplasseringen inn i sang heftet, jeg gidder rett og slett ikke ta de ut i gjen og forandre på det.. har jo annet å gjøre de to siste dagene...... uff måtte få ut litt frustrasjon,,,, sorry jenter.... hehe litt småstresset nå ja:) tenk i overmorgen er jeg "fru":)
Vannmann35 Skrevet 28. februar 2008 #7 Skrevet 28. februar 2008 Jøss, så merkelig venninne... Kanskje hun har funnet ut det blir for dyrt, at hun ikke har råd... Men lite voksent å håndtere ting på den måten uansett! Når det gjelder svarfrist, så svarte alle hos oss unntatt en i tide, men hun ringte meg noen dager senere og sa hun kom :-) I går trakk samboeren til kusinen min seg - det kræsjet visst med en konsert han og kompisene hadde bestilt for lenge side etc... Kusinen min beklaget veldig og var bekymret for om det ville skape problemer med ehnsyn til bordplassering og mat, men det går helt greit det. Har funnet ut at vi venter med å lage bordkart til et par uker før - da kan vi føle oss mer sikre på at alle virkelig kommer, man kan jo aldri vite om noen får forpliktesler med jobb, blir syke e.l. Med tanke på mat så er cateringselskapet fleksible, har ingenting å si for de om det kommer 55 eller 45 gjester. Maten de serverer er jo fersk, så den kjøper de jo ikke inn før tidligst en uke før uansett.
Mamman til Mari Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. mars 2008 I dag, 2.mars, har alle svart. Var litt utålmodig som vanlig jeg ;-) Vi blir 95 stk, 4 avbud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå