Sjokoladekaka Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Eg huska ho, men veit ikkje kossen det går. hahaha.. måtte le; eksploderende pupp...hahaha
meg & to små vampyrer Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Ikke hørt noe mer, men fikk vondt i kroppen hver gang jeg leste det.. dytt
katlinka Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. februar 2008 Var ei her inne som kjente det "smalt" i puppen, fikk en kul eller hva det var... hørtes ikke godt ut...
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 27. februar 2008 #6 Skrevet 27. februar 2008 Hei.. Det var sikkert meg.. hehe. Har vært på mamografi ultralyd osv. Legen mente på at det var en cyste som vokste fort og så presset i stykker en del blodkar for så å sprekke. Merkelige greier. Han hadde ikke vært borte noe slikt før, ihvertfall ikke i brystet. Var vond, øm og blå lenge, men begynner å se ok ut igjen nå.
Sjokoladekaka Skrevet 27. februar 2008 #7 Skrevet 27. februar 2008 Godt det går bra:) Artig med sånt legane aldri har hørt om:)
katlinka Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. februar 2008 Hehe, ja det var deg ja Godt at det går seg til da... ikke alltid man får klare svar på alt som skjer med kroppen nei... "noen ganger bare gjør det vondt her og der" som legen sa til samboeren når han klagde over øret sitt.. ikke at det er synonymt med din situasjon da... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå