Gå til innhold

Dere med ca. en million par sko;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får dere brukt alle sammen?

Jeg har en del sko jeg også, men så er det alltid noen som ikke er så god å gå med som de kjentes ut i butikken osv.

Hvordan er det med deres skosamlinger?

Er alle skoene funksjonelle?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får alltids brukt dem ja! Har et par jeg kjøpte for 4 år sia, men de er så høye at jeg ikke har brukt dem. Men har øva meg i stua i det siste, så nå venter jeg bare på at våren kommer, slik at jeg kan bruke de og de andre pumpsene mine.l Hihi :)

Skrevet

Syns de er ganske så funksjonelle. Alt til hvert sitt bruk.. selv 8 par med 10cm stilletthæl får jeg brukt=)

Skrevet

Har en del par som av ulike grunner bare har fått en kort luftetur....

Skrevet

Så absolutt ikke :P har mange par som bare ligger på bunnen av skapet og støver ned :P de var helt greie når jeg prøvde de i butikken,men viser seg etter noen timer at nei , de var ikke gode i hele tatt :P

men kaste dem ? neeiiii kan jo få bruk for dem :P

Skrevet

Nei, langt i fra. Men noen sko skal bare beundres, ikke brukes...;-)

Skrevet

Har blitt så fornuftig at jeg kvittet meg med de ubehagelige skoene, og kjøpte straks noen andre. Så jeg får brukt dem alle sammen, men såklart en del er jo mer sesong betonte enn andre :-)

Skrevet

Funkjsonelle? njaa, nå som tærne mine har blitt lamme så kjenner jeg ikke hvor vondt de gjør lenger hehehe :)

Ikke de mest praktiske skoene jeg fyller opp skapet mitt med nei, men de er lekre da, og har høye tynne stiletter *sukk*

Skrevet

Jeg har kanskje 15 - 20 par sko jeg aldri har brukt..

Men jeg skal bruke de en vakker dag, har jeg hvertfall lovet her hjemme ;)

De fineste skoene er jo minst funksjonelle, så etter en kveld på byen finner jeg gjerne ut at de passer kanskje best som pynt.. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...