Gå til innhold

Hei.. Noen flere med IKM i morgen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mensen kom faktisk to dager før tiden sist gang.. Så ut i fra den er det IKM i morgen.. Håper og håper.. Men kjenner ingen symptomer på hverken det ene eller det andre.. Tenkte å kjøpe en test i morgen og sjekke fredag dersom tr ikke kommer i morgen.. Eller hvis jeg klarer å vente da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har ikm i morgen. Spennende:)

Jeg skal vente med testing til lørdag, hvis jeg klarer. Har liksom hatt en go'følelse denne gang, pga ømme pupper siden EL og har fortsatt det, det har jeg nemlig aldri hatt før. Så fallhøyden er ekstra stor denne PP.(følelsesmessig).(jeg har alltid trodd at jeg er gravid jeg da, hver pp........stadig optimist veit du;) ).

Jeg prøver på mitt første barn jeg da.

Lykke til til alle:)

Skrevet

Hei!

Jeg har ikke IKM i morgen, men i overmorgen.

Jeg håper og håper at det skal gå denne gangen. TR bruker å komme veldig regelmessig på besøk hos meg så jeg regner med hun kommer på fredag hvis det ikke er en liten spire som har klort seg fast da:-)

Jeg venter til over helga med test. Forrige gang jeg var gravid ble testen først positiv etter 3-4 dager over IKM.

Hvilken PP er dere i da jenter? Jeg er i min 5pp

Skrevet

Har egentlig ventet på mensen i mange dager nå. Hatt litt uregelmessige sykluser siste mnd, men har prøvd å få den i rute igjen, noe som nesten ser ut til å skje. I morgen er dag jeg har antatt den kommer, så kommer den ikke da begynner jeg å lure, har ikke en gang begynt å spotte som jeg pleier et par dager før.

Men tør ikke tro på graviditet heller, har liksom gitt opp håpet. Gidder hvertfall ikke teste,har sett litt for mange negative til at jeg orker det igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...