Gå til innhold

jeg har grådi lyst kalle jenten min...

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. Hava

men sambo er usikker..

hva synes dere? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det syntes jeg var et fint navn,spesielt og vakkert faktisk:)

Skrevet

Helt ærlig, så syns jeg det er litt for spesielt.

Personlig så viker jeg unna 10 på topp navn, men er nøye på at jentene mine skal få "ordentlige" navn, ikke noe jeg selv har funnet opp.

Skrevet

Snodig og ikke særlig fint...

Skrevet

Nei, det ble for sært. Alle de store verdens hava. Det er magne fisk i hava.....Nei, Ava er da myyyyye finere og faktisk ett navn.

Skrevet

har ikke funnet det opp selv..

vet om ei som heter det..

tor det er rundt 60 stk som heter det i norge..

forresten er jeg fra en øy ute i havet.. men flyttet derifra da jeg var 16..

så syns egentli ikke det gjør noe om det blir assosiert med hav.. jeg elsker sjøen.. hehe.. :P

HI

Skrevet

Kjør på sier jeg bare;) veldig fint syntes jeg!! Vi vurderer også sjeldene navn og munner veldig ut i et som bare det finnes 20 stk som heter i norge...fantastisk med mangfold da:))

Skrevet

Synes ikke det var stygt, men ikke spesielt pent heller... Ava er finere, syns jeg. Men kjør på! :-) Har da hørt mye værre navn enn det ;-)

Skrevet

om jenta di er veldig mørk å ikke har den nordiske huden å trekka er det ok.

Skrevet

Tenker at have noget... Hvorfor ikke bare Ava - det er penere.... Men Hava er helt ok.

Skrevet

Tja... ikke noe jeg ville valgt selv, men heller ikke det verste jeg har hørt. Liker også Ava myyye bedre!

Skrevet

Veldig muslimsk da....Ava er IKKE et bedre forslag!

Skrevet

Jeg liker litt sjeldne navn, men er ikke så glad i de altfor sjeldne. Er ikke så sikker på at det er så gøy å vokse opp med et navn ingen andre har hørt før og som man alltid må gjenta når man presenterer seg fordi folk lurer på om de har hørt feil.

Skrevet

Hvis man liker hebraiske navn så kan man jo kalle jenta si det, men JEG liker det ikke.

Skrevet

Synes det høres muslimsk ut... Passer dårlig om dere er helnorske...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...