Gå til innhold

dere som har tatt silikon

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilken smerter er det etterpå?

kan det samenlignes med melke spreng?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mye vondere enn melkespreng...men er den første uka som er verst,etter det er det ikke så vondt..

Skrevet

Hehe, nei mye verre dessverre. Nå måtte jeg ta under muskelen i tillegg pga at jeg er så spinkel på overkroppen at det ikke ville blitt naturlig hvis ikke, men jeg trengte hjelp til å reise meg og til å kle av og på meg de første 3 dagene...

Har ei kusine som akkurat gjorde det, ikke under muskelen, og hun trengte hjelp til å dra trusa ut av rumpa de første 2 dagene :)

Men det er så totalt verdt det når smertene går over etter noen dager!!!

Skrevet

ingenting som det går an å samanligne med?

er så redd for smerter :P

Skrevet

Det er et enormt press, vanskelig å forklare men når du reiser deg må det være i skikkelig slowmotion... Ellers får du jo resept på paralgin hvis du tror du trenger det. Gikk på paralgin kontinuerlig i 3 døgn tror jeg, så gikk jeg over til paracet. Ikke for å skremme men var vondere enn et jeg hadde trodd, men som sagt er mine lagt under muskelen... Dette er jo bare snakk om noen dager og bonusen kan du glede deg over mye, mye lenger :)

Skrevet

Skal du ta under eller over muskelen?? Det er nemmelig STOOOOR forskjell!!

Jeg tok under muskelen 12.juni 07. Var vondt som F"#"¤%!! Våknet av narkosen og trodde noen hadde hoppet på brystkassa mi. De første 24 timene er ille.... mye pga narkosen blandet med smerter. Jeg kastet opp en del.... men det var fordi jeg møtte fastende til operasjon og rett etter operasjonen orket jeg ikke tanken på mat. Spiste paralgin forte og da kastet jeg opp :o)

Jeg tok ikke mere enn 240gr i venstre og 260gr i høyre, å det er ikke mye.... men det var vondt!!!

Men det kjennes seriøst ut som man har brukket alle ribbena de første dagene.

Men jeg skal gjøre det igjenn :o)

Skrevet

jeg syns ikke d var så veldig vondt å ta silikon... hadde også bare lokalbedøvlse... men jeg syns ikke d var så vondt osm di over sier, men d er nok litt forskjellig fra person til person:)

d eneste er når du skal stå opp dagen etterpå da følte jeg at alt revnet... hehe....

men operasjonen og at du er øm og vond er verdt d:)

Skrevet

Jeg har implantater oppå muskelen, og syns det er vondere med melkespreng!! Jeg kunne ligge på magen og sove allerede 3.natten, og brukt ikke en eneste paralgin forte som jeg fikk av kirurgen, syns ikke det var vondt i det hele tatt, bare litt 'stramt'

Hadde gjort det igjen uten å nøleet sekund!!!

Skrevet

når jeg er ferdig med å få barn så må jeg nok inn å fikse litt på di:)

og d gjør jeg med glede,,, d eneste som var litt vondt d var alle di sprøytene jeg fikk fikk 7 i den ene og 5 eller 6 i den andre... ... skal ikke sitte her og si di var behagelige, men jeg er glad jeg bare hadde lokalbedøvlse.. var så trivlig under opperasjonen, jeg fikk lov til å velge musikk og jeg og legen sang og koste oss.... hehe....

var verdt å spare di tusen på bare å ta lokal... hadde kostet mer med full narkose.....

Skrevet

heisann.Synes ikke det var så ille jeg (og jeg har lav smerte terskel).Va verst de første 3 dagene men så var det helt ok, så lenge jeg tok det med ro vel og merke.Da var yngste mann 1.5 år så hadde jeg ei jente på 6 , så det var litt slitsomt å ikke kunne gi så mye hjelp ti på 14 dager, godt at mannen min hadde ferie da;) .Kommer vel helt ann på hvor mye du fyller inn også. Hadde fint gjort det igjen!

Skrevet

unnskyld at jeg spør hvor mye betalte du for lokal ? jeg betalte 32.000kr for full narkose og vil ta på nytt men et annet sted denne gangen,fikk stygge arr der jeg var sist

Skrevet

hei:) jeg betalte 23000 og d var verdt d:)sparte ganske mange tusen på å ta med lokalbedøvlelse

Skrevet

Når det gjelder smerter så er det ganske individuelt tror jeg. Jeg hadde ikke så store plagene. Fikk snitt under og la inn 280 på hver side. Han ikke under muskelen (det er nok mer omfattende). Hadde 1 ukes tid med spreng og følelsen av stram hud.. og en følelse som kjennes ut som jeg var skikkelig støl i bryst og armer. Men var tilbake på jobb etter 1 uke... Ikke helt like aktiv som før, men det gikk fort. Tok ikke så lang tid før jeg lå på magen og sov..

Fikk med meg noen "forte" tabletter (husker ikke hva de het siden det er 6 år siden), men de brukte jeg ikke.... Jeg hadde bare lokalbedøvelse..

Så i mitt tilfelle så var det ikke ille på noen måte..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...