Smånetta 14.mai Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Men nå har moderator begynt å følge med. To tråder som ble fjernet en dag etter at de ble opplyst om!!! Du lever farlig.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Ooooi, har vi fått moderator igjen? Hvor?? Hvor?? *kaster meg over kikkerten og speider ivrig*
Smånetta 14.mai Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2008 Tror du må speide en stund, for hun går stille i dørene. Men inne på ris og ros har hun svart på TRE innlegg. Hadde nok flaks og traff dagen før hun er på jobb...
TrustNoOne (but Me) Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Hmm, får finne frem kontaktlinsene og se om jeg snubler over henne Det hadde i grunn vært et kjærkomment syn, føles ikke som om vi blir beæret med besøk spesielt ofte...*snufs*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå