Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 De som svinger til høyre eller de som svinger til venstre? sett fra siden...
TrustNoOne (but Me) Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Jeg foretrekker de med en litt østlig scwung ( sett bakfra ). En liten pannelugg er også sjarmerende.
Turid Laila Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 De er tøffest med solbriller og jeg foretrekker de som er litt grønne.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Hmmmmmmmmmm... Grønne med solbriller og pannelugg.. Helst uten bart??
Smånetta 14.mai Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 Nei, nei, nei. Skjegg og helt rett!
Turid Laila Skrevet 27. februar 2008 #6 Skrevet 27. februar 2008 Helt rett? Nei nå syns jeg du begynner å bli litt eplekjekk her, pass deg så du ikke blir for høy på pæra.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #7 Skrevet 27. februar 2008 Må være en ørliten sving altså.. En liten oppstopper med tynn lugg:-)
TrustNoOne (but Me) Skrevet 27. februar 2008 #8 Skrevet 27. februar 2008 Mmmmm, oppstopper....*drømme*
TrustNoOne (but Me) Skrevet 27. februar 2008 #10 Skrevet 27. februar 2008 Nei, min banan har brune flekker og er skallet....*hikst* Lurer på om ikke jeg blir litt deppa av det. Jo....vent litt.....tja....jo, liiiiitte granne kanskje.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #11 Skrevet 27. februar 2008 *kaster over en oppstopper* Håper jeg kastet rett vei, da...... Var det ikke østover??
TrustNoOne (but Me) Skrevet 27. februar 2008 #12 Skrevet 27. februar 2008 *kaster meg ut av sofaen og klarer i siste liten å redde bananen fra et ublidt møte med gulvet* Jøss, bra kast! Tok hensyn til vindretning og alt jo!
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #13 Skrevet 27. februar 2008 Har et RM-gull i bananflyging, så jepp... Tar hensyn til slikt:-)
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #15 Skrevet 27. februar 2008 ..liker best den litt store, hudfarga varianten som ikke skrelles..inneholder masse protein noe vi gravide trenger masse av..slurp..
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #16 Skrevet 27. februar 2008 Jeg visste det skulle komme til nytte en dag.... :-)
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 28. februar 2008 #17 Skrevet 28. februar 2008 Og Bananer er bra mot leggkramper.........................................................................................................................................................................................................trur jeg...mener å ha lest det ett eller annet sted...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå