Gå til innhold

Hvordan vet man at hodet har festet seg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kanskje teit som spør.. Men gjør det for det..

Hvordan vet man at hodet har festet seg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jordmor/lege sjekker om hodet er bevegelig når du er på kontroll. Ikke så lett å sjekke selv...

Skrevet

Okay, så det er ikke noe man merker selv asså..?

Skrevet

Ofte får du slike knivstikk i området når hodet festet seg. Opplevde det nå i helgen og på mandag var hodet festet. Jeg klarer selv å kjenne forskjell på om hodet er bevegelig eller ei på samme måte som jordmor/lege undersøker meg.

Skrevet

Jeg fikk mistanke om det selv, før jeg var på kontroll og fikk det bekreftet. Var måten den lå på og at jeg kjente litt nedpress og stikkinger i underlivet. Kunne kjenne at hodet lå neddi der, oppafor skambenet om morgenene, hvis jeg la meg på ryggen. For da er det mindre mellom hodet og huden, når man ligger flatt.

Kan også kjenne at det presser mer på blæren igjen..Også kan du kjenne at rumpa ligger litt oppafor navlen, enten midt på eller den ene siden. Man vil jo heller ikke kjenne noe sparking nedover lenger heller da. Jeg har kun på den ene siden og litt oppover noen ganger. Men babyen ble generelt mer rolig når den festet seg. Nesten litt rart, slik den turnet rundt inni der en periode!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...