1 høne i haneflokken-født Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 ???? eller bør man da få sjekket det hos legen ????
*ale* Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Skjedde med et vennepar av meg.. hehe stakar, han stakk karen til blods... Så hun måtte få den dytta lengre inn da...
(¯`·._.·Minna Carita·._.·´¯)™ Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Normalt. Få legen til å kutte trådene kortere. Kanskje er det bare trådene han kjenner. Selv uten tråd i spiralen ble mannen min plaget med den så jeg måtte ta den ut, for hans skyld.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Da jeg hadde kobberspiral for flere år siden måtte jeg tilbake å klippe trådene 2 ganger for at han ikke skulle kjenne de. Men med hormonspiralen som jeg har nå kjenner han ingenting.
Regnbuens barn™ . Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 Du må klippe den helt kort. Min er klipt så kort at man ikke kan se den lenger en gang..
Elle Vilde Skrevet 27. februar 2008 #6 Skrevet 27. februar 2008 Min mann kjente trådene :-( Mine tråder var klippet veldig korte, og en lege jeg var hos sa faktisk at hvis de var klippet for korte, så var det lett å stikke seg på dem - så ikke vet jeg om korte eller lange tråder er best... Hadde forøvrig kobberspiral
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå