WP-TLogPeanut Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Skal operere i munnen på fredag,og kommer til å gå noen dager på paralgin forte etterpå. Vet av erfaring jeg får hard mage av dem sorry ekkelt innlegg men .. også takler jeg ikke smaken av svisker... noe annet man kan spise?
Fire småtroll Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Druer, rosiner, kiwi, yoghurt... eller en overdose av omega-kapsler, virker hver gang ;-)
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 biola er bra for både løs og hard mage =)
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Et par esker med lakerol på 10 min. pleier å gjøre susen
Jenny-penny Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 Kiwi, eller idiform vitaminer, de får fart på systemet:)
WP-TLogPeanut Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. februar 2008 Hehehe , hørtes ut som det som smaker best hvertfall men tviler på jeg orker å sitte å tygge flere slike med nyoperert kjeft ler og ler her nå , ser det for meg
Lekamøia Skrevet 27. februar 2008 #7 Skrevet 27. februar 2008 Myke pærer er supert. Havregrøt hjelper også Kruttstoff blir det om du lager havregrøt på vann, søter den med litt honning og har i masse pære skjært i små biter. Ikke ha melk på, den smaker veldig godt uten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå