Gå til innhold

Ja,jenter da har jeg vært på Bærum sykehus....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...skulle inn & måle vekst i dag kl 10.00.legen fant ut at lillebolla mi er noe rundt 3700/4000 gr...så det hele nedte med at hun strippa meg,overrasket som jeg ble :) var godt moden visstnok!

Hadde det ikke skjedd fødsel nå iløpet av helgen,skal jeg inn igjen på mandag kl 14.00 for igangsetting :o) Legen vil ikke la meg gå lengre nå siden hun sitter i seteleie & er såpass stor nå....herregud det er helt sykt & tenke på at det kan skje hvert øyeblikk nå :o) Ble oxo tatt røntgen av,skal ringe de i morgen & få svar...men de regner med at bekkenet mitt er stor nok...men for sikkerhetens skyld tok de bilder.

Har ganske tett kraftige kynnere nå...+ at det murrer godt der nede :o)

Så tusler nå rundt her & kjenner etter hver minste lille ting :o) Er skikkelig sliten etter en slik overraskende dag,så tror det blir tidlig kveld på meg ja :o)

hm....kanskje det skjer noe i natt...thihi...herlig :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj såpass:O

Så morro da!!!=)

Ja lurte på åssen det gikk med deg i dag..

Stor pie du har da=) Bra det!!

Ja du må holde meg oppdatert!

Håper det skjer nå til helgen da=)

Gud så morro... kan tenke meg du er bra spent nå ja!

Lykke til masse da Amy, Krysser fingra for deg:)

Skrevet

Må si jeg er misunnelig nå!! ser vi har termin på samme dag, å jeg er lei:/

Men lykke til da:) Da har du jo snart den lille der:)

Skrevet

Ja det er så rart & tenke på at nå kan det skje hvert øyeblikk :o)

Er skikkelig fødeklar nå ja....gleder meg til & se lillebolla mi :o)

Skrevet

Halloooo....Dette er sniking vet du...=oD....

Så spennende dette her er da...=o) Har det skjedd noe mer??? Kanskje litt sex vil få mere fart på sakene....=o)

Jeg vil også...=o)

Skrevet

*BabyCakes*m/Pike*Fødeklar*

hehehe :o)...ja ,jeg ble rimelig overrasket selv over at så mye skulle skje på en gang i dag...herregud,tenk snart mamma gitt :o) Deilig & vite at jeg blir satt igang iløpet av man-tir,om det ikke har skjedd fødsel i løpet av helgen.

Det er ganske rolig nå,har disse murringene da...+ kynnere,men de har jeg jo hatt lenge nå,men de er sterkere & mer regelmessig.

Ja,det var den sexen da...joda,kanskje gubben blir heldig i kveld ;o)

Skal nå holde deg oppdatert på hva som skjer nå...så skal jeg virkelig krysse både fingre & tær på at noe skal skje hos deg oxo snart :o)

Skrevet

Heldig du=o)

Håper veldig det skjer noe her snart...=o) Blitt veldig mye liv i magen i det siste...hehe...Har ikke hatt det sånn..Så dette er jo fantstisk...MEN vil ha ut denne babyen, så jeg får levd litt mer normalt igjen=o)

Men håper det skjer mer med deg da og fødselen går kjempe bra...Gleder meg til å lese historien din...Kanskje jeg rekker å lese den før det er min tur...=oD Håper det...

Godt de kynnerne har blitt mer regelmessige og sterkere...kanskje du har babyen din løpet av natta...=oD...

Ønsker deg masse lykke til..og så får du bare oppdatere når du får tid=oD...

Skrevet

Enda flere som mulig kommer til å føde før meg selv om de har termin etter meg???

Nå gir jeg opp.............

Tror søren meg det går raskere å adoptere et barn jo!!! Hu her vil jo AAAAALDRI ut!!!!!

sukk........

Skrevet

Trultemora...

Du her ENNÅ...Sikker på at du var på føden jeg...Hmmm.. Kanskje ta en tur til legen og få deg "strippet"...

Urettferdig er det ja...Men hvis det er til trøst så er vel jeg har til du har født...=o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...