Gå til innhold

Dere som skal ta ferie samtidig som pappa`n har sin permisjon....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette fordi dere faktisk skal ha ferie? Eller fordi dere vil være hjemme sammen med pappa`n og den lille?

Jeg skal ikke ha ferie samtidig som pappa`n har sin permisjon. Dette fordi vi ønsker at pappa`n skal få ha "ansvaret" men den lille alene. Synes de trenger å få det ansvaret alene jeg. Det å bare være pappa til sin lille, mens mamma`n er på jobb og ikke kan "steppe" inn hele tiden...

Med storesøster tok jeg ferie samtidig, og da ble det gjerne til at jeg tok mesteparten av "ansvaret" selv om det var pappa`n som hadde permisjon...

Vel... Ville bare "lufte" mine tanker rundt dette litt...

Feel free to make a comment....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg reiste på hytta ei uke jeg når pappan tok pappapermen sin.

Skrevet

Jeg gjør det for å tilbringe tid sammen med hele familien. Med ferie og permisjon får vi 13 uker sammen, og det gleder jeg meg veldig til. Vi gjorde det også slik da nr 2 kom til verden, og de ukene var fantastiske. Men så har jeg en mann som tar ansvaret uansett om jeg er det eller ikke. Føler ikke jeg trenger å være borte for at han skal bruke tid til å bli kjent med babyen, så da vil vi heller ha tiden sammen.

Skrevet

sist så hadde pappaen alle 5 ukene alene..og det syns jeg var kjempe greit.... men denne gangen så ville han dele ukene litt opp fordi det er litt problematisk for han i forhold til jobben å ta 6 uker etterhverandre... og jeg vil ikke gå på jobb to uker mens minsten er 4 mnd..;) og i tillegg så skal vi dra til spania da... det skal bli kjempe hærlig.

men de siste 4 ukene skal han ha alene..

Skrevet

Å det hørtes deilig ut med ferie! -Ingen dum idee ;-) DRØMMER om ferie hele tiden jeg nå.... Men nei i utgangspunktet må jeg nok jobbe.... Han skal ha 50% av permisjonen etter 4 mnd

Skrevet

Her skal jeg ha 5 uker ferie samtidig med far i år. Neste år skal jeg har fire uker ferie i første delen av hans permisjon, men han skal ha 2 mnd perm til, så da får han og nurket klare seg på dagtid selv!

Skrevet

Jeg har termin i juni. Er lærer og skulle derfor hatt 25 dager ferie i juli. Disse dagene tar jeg enten i juli eller venter til mine uker av permisjonen er ferdig. Så tar far pappaperm til jeg går ut i ferie igjen. Far tar også litt ferie da, men sparer litt slik at han kan bruke noen dager nå og da på ungene. Denne gang skal far bare ha 6 uker pappaperm mot 18 uker nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...