Gå til innhold

Liker fortsatt ikke billig dopapir!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fytterakker'n, det er dårlig gjort mot brunøyet! De stakkarslige kronene man sparer er slett ikke verdt det. Eller..?*any takers*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig! Her er det kun de mykeste variantene som får henge på min dorull-holder.

Skrevet

Kanskje mang en hemoroide kunne vært unngått ved bruk av rett toalettpapir? Dette burde jo noen lage en studie av. Folkehelsa står på spill!

Skrevet

hehe.. jeg var skikkelig løen i magen en gang, fløy på do i ett sett, og hadde bare "billig papir".. You do the math ;) følte jeg ikke klarte å sitte på ei uke etterpå.. :(

Hvorfor diskuterer jeg dette egentlig??? haha

Skrevet

så enig så enig!

Skrevet

Lambi er tingen. Ooooh, mykt og snilt. Akkurat slik det skal være! :)

Skrevet

Har vært i samme båt, fløy på do med skikkelig sprutrompe, og uforberedt som jeg var, hadde jeg kun billig papir i hus....skrekk og gru, jeg unner ikke min verste fiende den opplevelsen. Viktig å tenke komfort i alle ledd! :)

Skrevet

Men ikke Lambi, da.. Sitter jo fast på barn som tørker litt hardt. Barnet mitt nekter å tørke seg med noe som har sau på:-) Måtte le litt da. Koselig med sånne papir med blomster på................. eller sitroner.. Søsteren min kjøpte sånn med sitroner på, og oppdaget at de faktisk luktet som sitron også!! Må innrømme at det var litt merkelig å gå ut fra do med sitronlukt i assen:-)

Skrevet

Det er jo genialt med parfyme...dette må jeg jo undersøke nærmere. Jeg mener, den naturlige odøren baki der er ikke akkurat roseduft, så all hjelp mottas jo med takk :) Sitronlukt ja...*drømme*

Skrevet

Billig dopapir gjør meg direkte sår i rompa! DRITTlei(bokstavelig talt). Heretter skal kun Lambi få tilgang til min bak.

Mhmmm! Bææææh.. :)

Skrevet

Komfort er helt essensielt, spesielt i disse gravid-tider....det blir jo en del blæretømminger i døgnet, og da er det viktig at høna får omsorgsfull pleie - og ikke sånn derre billig skvip som er mer sandpapir enn dopapir..!

Skrevet

Lurer på litt hvordan hunder reagerer når de treffer på en som har tørka seg med sitronpapir.. De som er snusere mener jeg:-)

Skrevet

Har to bikkjer i huset, så det kan jo bli en ganske...interessant affære! :) De er nok lammet i luktesansen etter mors gassutslipp så langt i svangerskapet...!

Skrevet

Såååå. Om jeg forstår deg rett.. De trenger også forandring??:-)

Skrevet

JEPP!! *ss* Ihvertfall hvis jeg har forstått de bedende, brune øynene korrekt...!

Skrevet

Bedre enn når man, naivt nok, har overlatt den viktige jobben det er å kjøpe inne papiret til en annen i husstanden, en rister...

Det er selvfølgelig ikke gjort allikevel, man kjenner det rumler, løper på do, og oppdager at det er tomt! Ender opp med kjøkkenrull!! KJØKKENRULL!

Skrevet

Jeg liker ikke myke papir.

Alt fpr glatt.

De billige "river" bedre med seg dritten rett og slett!;)

Rimelig i drift jeg.

Skrevet

Da er det bare en ting å gjøre... Løøøøøøøøøøøøøøøøp og kjøp sånn med pafyme:-)

Ta med hundene og sjekk hva de liker også... Hehe

Skrevet

Uff og uff....har vært borti kjøkkenrull-scenario jeg også...det er ikke noe særlig! Det verste jeg har vært med på, var da vi var tom for absoutt alt utenom fargerike juleservietter...Greit nok , de var myke og fine, men følte jeg hadde julenisse-avtrykk i ræva etterpå...Mon tro hva nissen syns om meg da!

Skrevet

Tror nissen liker at vi girls "tatoverer" han på råva, jeg.

Hva fikk du av nissen forresten? :-p

Skrevet

Bare masse dritt...! *hikst*

Skrevet

Oj!! Da fikk jeg bedre enn deg!!

Fikk micropop, jeg.. *yammi*

Skrevet

*grønn av misunnelse, og ser surt på skålen med druer*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...