Gjest Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Vært hos legen idag for 2.gang denne uken. Tatt 2 g.u på 3 dager.... Slitt med menssmerter hele tiden, små blødninger og nå også skikkelig kvalme og magesmerter. Blitt enig med legen om å slutte med p-piller, da jeg blir kvalm og uvel av de, prøvd 2 merker nå.... Er ikke gravid. Blitt henvist videre til innvendig ul, og er veldig spent på dette... Har knapt et sexliv, og har heller ikke noe lyst..... Heldigvis vært hos en kjempegrei turnuslege, kvinnelig. Har også en veldig flink og hyggelig, og ikke minst, NYDELIG, fastlege, som var med på den ene g.u.... Blir jo litt redd også da... Når ting ikke er som de skal være.... Noen som har tatt innvendig ul? Er det vondt?
Poteto Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 er ikke vondt i det hele tatt.. kan være litt ubehageligt. men det er mest pga stemninga.. lykke till
Pampers123 Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Har tatt invendig ul. Det er ikke vondt i det hele tatt.. En lang stiv sak de bruker.. Litt ubehhagelig å liogge der sånn, men ikke vondt.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Så lenge du ikke har vondt i livmoren så gjør ikke innvendig UL vondt! Har tatt det hundreogfjertimillioner ganger... hihi Er du øm i livmorområdet så kan det gjøre litt vondt, men absolut ingenting å grue seg til! Vanlig gu er værre, synes jeg...
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 Jeg tenker sånn, at det er jo litt ubehagelig med f.eks celleprøver, for det er en lang og tynn, litt spiss pinne, og det kjennes godt når prøven blir tatt.... Hvordan er et sånn ultralyd-apparat da.....?
Ioren Skrevet 27. februar 2008 #6 Skrevet 27. februar 2008 Jeg tok det da jeg var bekymret pga blødninger i svangerskapet. (husker du det aller første ULbildet jeg sendte deg av lillingen? det var fra innvendig UL:) ) Var ikke vondt, men er jo ikke akkurat gøy. Lykke til, håper du finner ut om det er noe, og får gjort noe med det =) Klem
070707 Skrevet 27. februar 2008 #7 Skrevet 27. februar 2008 Har vært på det en gang og grua meg veldig. Synes jo ikke akkurat det er gøy å ligge å sprike. Men det gikk veldig greit. Hun brukte en stang som kunne ligne litt på en tynn dildo med en hanske og glidekrem. ubehagelig, men ikke vondt. Gjelder å slappe av som på vanlig g.u. Morsomt og se alle eggene på skjermen, da.
Pampers123 Skrevet 27. februar 2008 #8 Skrevet 27. februar 2008 Har tatt sånn celleprøve, og det var så vondt at jeg trodde jeg skulle svime i stolen. Kan ikke sammenlignes i det hele tatt!
Sørland-snuppa Skrevet 27. februar 2008 #9 Skrevet 27. februar 2008 har gjort det noen ganger ja. første gangen var vont. men hadde en lege som var hardhent og ikke tok hensynd i det hele tatt. grudde meg veldig andre gangen, men det var ikke vont i det hele tatt og har ikke vert det noen av de andre gangene heller. bare litt ubehagelig. Og kalt. hehe en stang med en kondom og glidemiddel eller salve eller noe på. hahaha. det går så bra at. ingen ting og være urolig for.
Ioren Skrevet 27. februar 2008 #10 Skrevet 27. februar 2008 Hmm.. Det nærmeste jeg kan beskrive som er en litt tynn vibrator... Men som sagt, det gjør ikke vondt, er bare en litt ubehagelig setting, synes jeg, men det gjør jeg med all slags GU...
Fire småtroll Skrevet 27. februar 2008 #11 Skrevet 27. februar 2008 Ikke vondt i det hele tatt, den stanga (dildoen) er mye tynnere enn f.eks det nebbet de bruker ved en vanlig gu. Det er ingen skarpe kanter på den, og selv om legen roterer litt på den for å få best mulig bilde, kan det overhodet ikke sammenlignes med en celleprøve!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå