Gjest Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Hei. Er det noen der ute som har peiling på forskjellen på samværsklassen 2 og 3 ang underholdsbidrag?? Har en pappa som nekte å skriv under på foreldreavtalen vår...... Vi hadde en avtale at barnet skull vær til pappan fra onsdag til søndag annenhver uke. Men pga alkohol og div, har jeg satt ned samværet fra fredag til søndag...med tilsyn. pappan mener at jeg må skrive under på en avtale der det står at han har barnet 9-13,99 netter i mnd............. Så jeg lurer på hvor mye forskjell det er på kl2 og3.....??? Håper på et svar.....;o) Mor til gutt på 5år.
dritgrei hei hei! Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Hei, Jeg kan ikke svare deg ordentlig på spørsmålet ditt, men det er jeg helt sikker på at du finner ut av på NAV sine nettsider... Men jeg ville vært forsiktig med å skrive under på noe som helst, når det er "alkohol og div." inne i bildet. Jeg ville før avtalen blir fastslått, tatt kontakt med familievernkontoret, og med en advokat, sånn at du vet at ikke avtalen vil gå utover lille gutten din. Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå