Gå til innhold

Noen med erfaring med å sende stoff/tips til Foreldre & Barn (bladet)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Er det noen av dere som har prøvd å sende noe enten til redaksjonen i bladet og eller direkte til journalistene?

Har ved et par anledninger sendt tips og også bedt om de kunne ta opp tema som foreldre eller kommende foreldre burde ha hatt interresse av men har så langt ikke fått noen tilbakemelding om at de har mottatt henvendelsen en gang.

Er det deres policy å ikke svare på slike henvendelser og eller er det andre lignende blad som har bred dekning til småbarnsforeldere/gravide/folk som prøver å få barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har selv fått forespørsler to ganger fra F&B-redaksjonen etter å ha svart på innlegg deres journalister har lagt inn på forskjellige diskusjonsforum. I begge tilfeller resulterte det i artikler om oss. Har altså aldri henvendt meg til dem først, men forsto det slik at de stadig var interessert i konkrete tips om interessante tema.

Skrevet

Prøv andre blader, "Gravid", eller "Mamma" kanskje?

Skrevet

Samme journalister som skriver i Gravid. En av artiklene om oss kom i hvertfall i både F&B og Gravid, bare med litt ulikt fokus.

Skrevet

Ser nå at BAM, Gravid og Foreldre & Barn ser ut til å være drevet av samme redaksjon. Forøvrig underlagt Hjemmet Mortensen som også dette nettstedet jo er uten at det er noen videre sammenheng såvidt jeg vet

Skrevet

Ut i fra det inntrykket som www.mamma.no gir meg så er nok de litt for mye "for deg som vil nyte livet" enn hva jeg konkret prøver å få fram. (kjenner dessverre ikke til bladet annet enn det jeg så på nettsiden)

Skrevet

Ja jeg er litt enig. Kjøpte det bladet én gang, var veldig mye fokus på stasj og utstyr, og lite "faglig" relevant for å si det sånn.

Du får purre på F&B. Hva var det du ville de skulle ha en artikkel om, om jeg tør spørre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...