Gå til innhold

Spontanabort??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trodde egentlig jeg var gravid, men så kom selvfølgelig TR:( Men det jeg nå lurer på er om det er en SA jeg har/har hatt.. Hvordan vet man at det er SA man har om man ikke vet om man har vært gravid? Jeg har skikkelig mye klomper i blodet mitt og blør ganske mye. Blør også veldig mye ellers når jeg har menstruasjon, men er det da normalt at det kommer "blodkaker" sammen med menstruasjonen? Unnskyld disse ekle detaljene, men vil gjerne høre hva dere tror.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg har å hatt en sådan blødning for 2 år tilbake (prøvde ikke da, og gikk på p-piller). Lurte også på den gang om jeg hadde en SA, da jeg ikke hadde hatt mensen i en pause, og fikk mensen midt i pilleperioden. Men jeg orker ikke å tenke på noe som jeg ikke visste om. Så det lar jeg være til det uvisse nå, og vil ikke tenke på det. Naturen ordner vel opp når embryoer er defekte, og det burde man vel være glad for. Men man er naturligvis trist når noet som kanskje var der ikke ble.

Lykke til i neste periode, da sitter den sikkert :)

Skrevet

Jeg hadde en SA i juni. For å si det sånn... Det var ingen tvil om at det var en SA. Jeg hadde fryktelige kramper i magen og blødde en del. På slutten kom det ut en litt slimete klump.

Alle jeg har pratet med som også har opplevd dette kan fortelle det samme. De sier at de har hatt sterke magesmerter når det har pågått.

Jeg var i uke 5 når jeg mistet. Det kan jo hende at siden det er så tidlig at man ikke opplever samme type smerte, jeg vet ikke...

Har hørt at de fleste SA skjer som en litt forsinket mens, bare i større mengde.

"Blodkakene" som kom hos deg kan jo også være bare blod som har vært i kontakt med luft. Da koagulerer det jo, og blir til klumper...

Uansett hva det er ønsker jeg deg lykke til i neste pp!

Skrevet

Det kan høres ut som at du har vært kjemisk gravid, det vil si at egget har streifet men ikke festet seg og dermed har kroppen produsert hormoner, da kan mensen bli kraftigere, du får også graviditets symtomer.

Skrevet

Jeg hadde en SA for 4 år siden.. visste ikke at jeg var gravid. Jeg blødde masse og kraftig... blødde gjennom alt og fikk masse på sofan.. hjalp ikke med bind eller noe. etter noen dager kom det en stor klump på str med en tennisball ca, kanskje litt mindre men ikke mye. hadde utrolig vondt i magen.. var ca 6 uker når dette skjedde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...