Fru83 Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Hei! I følge FFcharten min hadde jeg el for 6 dager siden, da steg temperaturen såpass mye at FF satt opp kryss og el. selv om jeg ikke hadde el slim. Etter den tid har tempen holdt seg jevn og høyere enn før el. fornuftig. Men det jeg ikke skjønner er at jeg fikk el slim i dag! Hva betyr det? Bør jeg stole på forhøying av temp eller el slim? Har litt ustabil mens så er litt usikker....
kaffeplante Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 jeg tester ikke på noe vis men går utifra el-slim.....at da er el.....for kjenner smerter da....så aner ikke jeg
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 dersom det er TYDELIG temperaturskift så kan du gå ut i fra temperaturene dine. jeg vil minne dg på at dersom du har hatt sex nylig så kan dette forveksles med EL-slim. Det har seg også slik at man kan få EL slim etterpå også. jeg har ofte EL slim mellom EL og IKM;)
Fru83 Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. februar 2008 Å du kan så mye Tryne! Har sett svarene dine på andre innlegg, og du virker så oppriktig i dine svar. Håper du har rett nå også! Her er charten min: http://www.fertilityfriend.com/ttc/index.php Mener du det samm utifra den? Ups, kan andre snoke/forandre på charten min når jeg legger den ut sånn...?
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 takk skal du ha. For at jeg skal kunne se på charten din så må du gå inn på "sharing" til venstre, deretter går du på homepage set up, der vil det stå en adresse som du skal kopiere å legge ut her. Om den andressen ikke står der så må du lage dg en hjemmside der. Se etetr å se om du får det til. Dersom du ikke gjør det så kontakter du meg så skal jeg se om jeg ikke klarer å hjelpe dg;)
Fru83 Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. februar 2008 Oki. Ikke helt inni disse greiene..men takk for hjelp. håper jeg fikk det til:) http://www.fertilityfriend.com/home/1e6d27
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 28. februar 2008 #7 Skrevet 28. februar 2008 det kan se ut som om du har hatt EL ja, men den er helt 100% overbevisende. Siden de ikke har lagt en hel strek for EL dagen din så må du fortsette å ha sex, kjedelig om de skulel forandre EL dag.
Fru83 Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 28. februar 2008 hmm..viste ikke at det var forskjell på strekene, men ser jo nå at i forrige periode fikk jeg en hel strek, og ikke stiplet slik som nå..lærer litt hele tiden! får vel "fortsette" da;) Lykke til i morgen, og takk for svar..
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 28. februar 2008 #9 Skrevet 28. februar 2008 Når den er stipplet så betyr de at FF er litt usikker, det er da mulig at den KANSKJE forandrer dag:) lykke til. jeg kommer hjem på søndag, kan se på den da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå