♥mini♥lille♥knerten Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Da jeg var mellom 6 og 7 uke tok legen hcg prøve av meg, fikk svar om at den var veldig høy: ca 40.500. Jeg har etterpå bestilt selv ultralyd og i magen ligger det bare et lite barn. Men nå har jeg lest at dette også kan være antyding til downs syndrom med høy hcg. Er det noen som vet om dette er så høyt at det er fare for det? Og har legen plikt til å følge meg opp med flere prøver hvis han da trodde dette indikerte dette? Har har ikke sagt noe annet enn at det var veldig høyt. Nå får jeg ikke sove om natten pga dette.
emil070706*kom*140706 Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 aner ikke , men jeg ville tatt en tlf til legen din i morgen og spurt rett ut ..
Gjest stockholms tjej Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 du trenger ikke vare redd jeg hadde like høyt i uke 6 alla har veldigt ulike hcg nivåer....viss det hadde varit alvorligt så hadde din lege sagt noe... lykke til
♥mini♥lille♥knerten Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. februar 2008 Takk for svar. du vet ikke hvor høyt det bør være før det er urovekkende?
Gjest stockholms tjej Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 nej de vet jeg ikke men de er ju og ibland tegn på at de er fler än en baby der inne=) tror virkeligen ikke at dette er noe du ska gå og engste deg over,men viss du ikke kan slappe av så ring in til legen og spørr han=) så lenge de ikke er unormalt lavt så trenger du nog ikke å vare så redd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå