anette staiiiiii Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 er puberteten forsinket eller? i de siste dagene har jeg sett ut som ja,ehhh hakke ord for det,hele trynet er helt klumpete,og i dag når jeg kom ut fra dusjen var jeg helt rød valmete. hmmm,er ikke mensen som melder sin ankomst det er en stund til,noen som har noen tips eller noe?
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 hm, det står noe i en tråd her at bakepulver skal hjelpe.....
meg & to små vampyrer Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Jeg har hatt masse kviser det siste 1,5 året. Har nå de siste to ukene brukt silicol skin og håper det skal hjelpe:)
Sivalur Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 Så du akkurat den andre tråden om bakepulver? Har ikke prøvd det jeg altså, selv bruker jeg basiron hvis det kommer en versting, ellers prøver jeg å ikke bruke for mye renseprodukter og kremer. Vasker ansiktet med rent vann og bruker krem kun om morgenen, det hjelper for min hud hvertfall.
Pampers123 Skrevet 27. februar 2008 #6 Skrevet 27. februar 2008 Er du gravid?Fikk betente kviser sist jeg var gravid. Kjempe vondt, og har fått arr i ettertid. Går nå på p piller for det, og bruker md formulations. ID pudderet hjalp mye.. Men, kom deg til en hudpleier, så hjelper de deg!
anette staiiiiii Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. februar 2008 Er liksom ikke akkurat kviser,hmmm mer sånn røde greier over hele ansiktet. Tror da ikke jeg er gravid,ja leste så vidt det med bakepulver,jeg og bruker bare krem om morgenen,og vasker renser kun med vann..hmmm merkelig dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå