Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Selv er jeg gift med verdens snilleste mann. Men etter vi fikk barn har han ikke klart å sette grenser for sin egen mor. Det har ført til situasjoner som har vært slitsome og vanskelige å takle. Vi så dette innslaget på Puls og kjente oss veldig igjen. Det er et fint og konstruktivt innslag som ikke gjør noen til syndebukk. http://www1.nrk.no/nett-tv/indeks/123668 Min svigermor hater å bli motsagt, tror jeg skal be mannen min om å sende dette innslaget på mail til henne. Hun blir nok ikke blid, men kanskje hun kan gå litt i seg selv og : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå