Synnøve_Solbakken Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Skal i selskap til ei jente som fyller 3 år. Vet ikke hvilke leker hun har, for er ikke så ofte hos dem. Noen tips?? Tenker 200 kroner. Ønsker at det skal være leker eller liknende, for sist bursdag fikk hun nesten bare klær.
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Vanlige My little pony er jo kjempe stas i den alderen.. Ellers så er jo Ponyville ponyene også kjempestas, de er også fra My little pony, er miniponyer, jenta mi på 4,5 år leker mye med det.. Barbie synes jeg er fortidlig til ei på 3 år, og det samme er Polly Pocket, noe jenta mi leker mye med og, ville nok godt for ponyer
Synnøve_Solbakken Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2008 Kanskje jeg skal lete fram mine gamle ponnier hihi Takk for tips, aner jo ikke hva som er kjekt i den alderen for jenter... Har gutt selv.
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Strikker eller hårspenner male eller tegnebok tusjer eller fargeblyanter morsomme såpeskum barbiedukke
NoDoubt Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 - Dukkeklær - Bilstol til dukke - Undertøy - Puslespill - "Emma" bøker - Leke kjøkkenmaskiner. Kaffetrakter, mixmaster o.l.
Fire småtroll Skrevet 27. februar 2008 #6 Skrevet 27. februar 2008 Rosa "prinsesse" lego Koppesett (dukkestørrelse) i porselen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå