Gjest Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 han spilte på det valthornet når vi gikk i skolemusikken som barn.. så skjønner hva han føler..
Drangelina Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Blir pinlig berørt på hans vegne.. at det går an å gi så f.. i egen økonomi..
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 det er jeg enig i.. men han er nok ikke alene om den veien der desverre..
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 Men valthornet ble ikke solgt.... hehe http://www.ta.no/nyheter/article3373414.ece
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå