Gå til innhold

dere med 2 barn i barnehage....


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mye koster det i mnd? blir det dobbelt?

 

snuppa sin plass koster 2500 med mat..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er 30% søskenrabatt (i vår nhg. hvertfall). Vi betaler totalt 4.500 kr. for to barn i barnehage, full plass-

Skrevet

4300,- så kommer kostpenger i tillegg.

Skrevet

Vi betaler 3060 kr for to stk, 80% plass. 30 % søskenrabatt

Skrevet

3800,- for 2 i 100% plass

Skrevet

Det var billig! Vi betaler 3460 kr for en 80% plass og en 60% plass. Vi har og 30% søskenrabatt.

Skrevet

glemte å skrive at kostpenger er inkludert i de 3800,-

 

ja, er kanskje billig??

Skrevet

Her er det halv pris for søsken, så vi betaler 4500 for 3 barn. Kostpenger er utenom da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...