balsam Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 hvor mye koster det i mnd? blir det dobbelt? snuppa sin plass koster 2500 med mat..
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Det er 30% søskenrabatt (i vår nhg. hvertfall). Vi betaler totalt 4.500 kr. for to barn i barnehage, full plass-
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 4300,- så kommer kostpenger i tillegg.
3finebarn Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Vi betaler 3060 kr for to stk, 80% plass. 30 % søskenrabatt
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 3800,- for 2 i 100% plass
NoDoubt Skrevet 27. februar 2008 #6 Skrevet 27. februar 2008 Det var billig! Vi betaler 3460 kr for en 80% plass og en 60% plass. Vi har og 30% søskenrabatt.
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 27. februar 2008 #7 Skrevet 27. februar 2008 glemte å skrive at kostpenger er inkludert i de 3800,- ja, er kanskje billig??
Sånn kan det gå Skrevet 27. februar 2008 #8 Skrevet 27. februar 2008 Her er det halv pris for søsken, så vi betaler 4500 for 3 barn. Kostpenger er utenom da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå