☆Anonymia☆ Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 mylian ?? er du her ?? fått med deg hva som går på tv norge på lørdag eller ?? THE RING!!! hjelpe meg ..godt jeg ikke skal være hjemme..
☆Anonymia☆ Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2008 skal du seriøst se den filmen ?? jeg har akkuratt kommet over marerittet og nå skal den komme på hver reklamepause frem til lørdag.. jeg tror jeg dør..
Gjest Mylian er svimmel Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 HELVETTEE... JEG HAR DEN PÅ DVD DA... DEN LIGGER UNDER SOFAEN.. HAHA.. SÅ DEN I GÅR OG HOLDT PÅ Å PISSE PÅ MEG. .. HSHS
☆Anonymia☆ Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. februar 2008 hahahahhaa hadde ikke orka å ha den under sofaen jeg.. ike faaan.. kasta den i bosset.. og brent det etterpå.og kasta asken...i sjøen..
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #6 Skrevet 27. februar 2008 hehehe.. har sett den to ganger allerede, så jada skal nok se den igjen elsker å bli skremt, og nå som kjærsten min er her så mye så er det ikke skummelt å sove heller
Gjest Mylian er svimmel Skrevet 27. februar 2008 #7 Skrevet 27. februar 2008 Hahah du ve teksen min, han er jo rimelig spalta, men uansett ad. Jeg hadde gjemt den bak en reol hos han for jeg var så redd.. hahaha pathetic i know meeeen Så fikk han besøksforbud mot meg, så han ikke kunjne komme nær meg, og da sendte han meg the ring-dvdn med påfølgende post it " Hehehehehehe Hilsen NN(initialene hans, anonymiserer de her.)" Så nå ligger den under sofaen.. hahah hater den filmen!må jo se da! hahahaha
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #8 Skrevet 27. februar 2008 hehehe.. blander meg inn, men det var jammen morsomt..
☆Anonymia☆ Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 27. februar 2008 seriøst ?? PSYYYKO EEEEEEKS!!! fytti grisen.. hvordan skal jeg unngå den reklamen frem til lørdag ?? det går ikke det.. utenom å ta av tven..og det er ikke noe alternativ.. hehe
☆Anonymia☆ Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 27. februar 2008 ja men jeg rekker aldri det..for når jeg har skjønt at det er den ekle der så er det for sent..rakk det ikke i stad og trodde jeg skulle dø..måtte se over skuldera mi på vei til do..seriøst..blirså redd sånne filmer jeg.. det dummeste jeg har gjort var å se the ring og the grudge..
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #12 Skrevet 27. februar 2008 hihi... skjønner hva du mener.. har holdt meg unna the grudge jeg da
☆Anonymia☆ Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 27. februar 2008 huff ja..det skulle jeg også gjort.......verste er å se ut vinduer eller se ut i mørket etter jeg har lagt meg...er så mørkeredd..noen tror sikkert jeg overdriver men jeg er faktisk dønn seriøs.. haha =) skulle trodd jeg var en liten jente på 10 år som ikke turte å sove uten nattlys.. fnis =)
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #14 Skrevet 27. februar 2008 lol er kjempe mørkredd selv, og hadde aldri sett the ring igjen om jeg sov alene.. har du sett saw 1-4 forresten, ganske creepy de også, på en helt annen måte da..
☆Anonymia☆ Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #15 Skrevet 27. februar 2008 nei jeg har ikke turt å settde =) hahahha =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå