Gå til innhold

Mage i uke 12?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er egentlig bare paa besoek her, er straks i uke 12, haaper jeg hopper over til dere snart.

Er det vanlig aa faa mage saa tidlig? Jeg er relativt liten og tynn fra foer (52 kg - 1,62 cm), og naa ser jeg selv tydelig mage. Kan ikke gaa med vanlige t-skjorter lenger, det ser helt snaalt ut. Det er jo ikke riktig gravidmage heller, ser bare ut som jeg har spist fem middager paa rad....

Naar begynte dere med klaer som klart viser at dere har mage? Frem til naa har jeg gaatt i a-formede topper for aa dekke over.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg var flat før jeg ble gravid. har bilder inne på profilen min . så kan du se magen i di forskjellige ukene:)

Skrevet

jeg er i uke 18 nå,og begynte med mammabukser allerede i uke 8;) vet hvordan du føler det. hehe.. men tar nok ikke lang tid før magen din blir mer rund:) fikk kommentarer allerede i uke15 på ``bebimagen`` min. nyt at du begynner og se mage og vis den frem! :)

Skrevet

Jeg begynte også å få bitte litt mage rundt uke 11, men det var mest fordi jeg var veldig oppblåst så det så verre ut enn det egentlig var.. :) Gikk med klær som skjulte magen så godt jeg kunne, fram til ca uke 14 tror jeg. Så var jeg på ferie i 2 uker, og når jeg kom tilbake igjen struttet jeg av all min prakt :) Gjorde også det når jeg var på ferie da.. :) men da var det jo ingen som kjente meg.

Tror jeg begynte så smått med mammabuksa allerede i uke 11-12, men det var en sånn dongeribukse fra HM som de har nå også tror jeg, og den ser ikke "gravid" ut. Var bare myyyye behageligere å gå i.. :)

Skrevet

Jeg fikk og mage veldig tidlig, men var også hos meg på grunn av at jeg var veldig oppblåst. Rundt uke 14-15 ble jeg plutselig veldig tynn igjen. (oppblåstheten gikk nok ned) Men nå i uke 19 har jeg en skikkelig rundt kule fra navelen og ned;) Er så deilig å slippe å holde inne lengre;) Jeg var så stor et øyeblikk at flere mente jeg ventet tvillinger, men ultralyden viste bare èt hode;)

Skrevet

Veldig mye er luft rundt uke 12, babyen er jo piiitteliten inni magen på den tiden. Jeg er i uke 22 (23 i morgen) i mitt tredje svangerskap, og har enda ikke noe særlig til mage. Kan bare se en liiiten kul hvis jeg går med helt inntilsittende klær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...