Gå til innhold

Slemme Nokiaen som tok kveld!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fysjom, tredje Nokia på rad som tar kvelden....uten en gang å gi beskjed på forhånd. Snakk om lite folkeskikk. Nå får vi se om Sony Ericsson kan gi meg ny tro på mobiltelefonen... *stigende spenning*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nokia... finner vettu! Er ikke til å stole på :) hehe... sikkert bare stappfull av koskenkorva

Skrevet

Finske skjit! Svensk er mye bedre!

Skrevet

Jepp! Eller jeg håper inderlig det...! *ss* Prima Vera visste ikke hva de dreiv med når de lagde sangen "Svenskefaen"...*lol*

Skrevet

Så poden din blir også fascinert av lyset på mobilen? Åååå, det er godt å ikke være alene om det...her hjemme blir jeg ledd av! :) Kan ikke skjønne hvorfor....!

Skrevet

Ja han er helt i hundre han da! Han har allerede klart å ødelegge en, men heldigvis var det bare reserve telefonen min, og ikke den flotte, gode, rosa yndlingen min! Merkelig at de ikke tåler spytt i høyttaler og mikrofon *klø seg i hodet*

Skrevet

Ja, det er pussig det der. En av telefonene mine tålte ikke en runde i vaskemaskinen...dårlig greier ass! :) Har en lekker rosa sak jeg også som reservetelefon, Motorola Razr, lite funksjoner, men helt greit å ha i bakhånd hver gang Nokia'ene sier takk for seg...!

Skrevet

nei, nå har du hørt itt for mye på Ari Behn her zynz jeg

Skrevet

He he, zkjønner ikke hva du mener..? *ss* eller *zz* nei det ble jo helt feil! Puh, vanskelig å dele oppmerksomheten mellom BiM og nye fine telefon-dingzebomzen.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...