TrustNoOne (but Me) Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Fysjom, tredje Nokia på rad som tar kvelden....uten en gang å gi beskjed på forhånd. Snakk om lite folkeskikk. Nå får vi se om Sony Ericsson kan gi meg ny tro på mobiltelefonen... *stigende spenning*
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Nokia... finner vettu! Er ikke til å stole på hehe... sikkert bare stappfull av koskenkorva
TrustNoOne (but Me) Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. februar 2008 Jepp! Eller jeg håper inderlig det...! *ss* Prima Vera visste ikke hva de dreiv med når de lagde sangen "Svenskefaen"...*lol*
TrustNoOne (but Me) Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. februar 2008 Så poden din blir også fascinert av lyset på mobilen? Åååå, det er godt å ikke være alene om det...her hjemme blir jeg ledd av! Kan ikke skjønne hvorfor....!
Turid Laila Skrevet 27. februar 2008 #6 Skrevet 27. februar 2008 Ja han er helt i hundre han da! Han har allerede klart å ødelegge en, men heldigvis var det bare reserve telefonen min, og ikke den flotte, gode, rosa yndlingen min! Merkelig at de ikke tåler spytt i høyttaler og mikrofon *klø seg i hodet*
TrustNoOne (but Me) Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. februar 2008 Ja, det er pussig det der. En av telefonene mine tålte ikke en runde i vaskemaskinen...dårlig greier ass! Har en lekker rosa sak jeg også som reservetelefon, Motorola Razr, lite funksjoner, men helt greit å ha i bakhånd hver gang Nokia'ene sier takk for seg...!
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #8 Skrevet 27. februar 2008 nei, nå har du hørt itt for mye på Ari Behn her zynz jeg
TrustNoOne (but Me) Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 27. februar 2008 He he, zkjønner ikke hva du mener..? *ss* eller *zz* nei det ble jo helt feil! Puh, vanskelig å dele oppmerksomheten mellom BiM og nye fine telefon-dingzebomzen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå