Tredje barn på vei Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 I forrige graviditet begynte jeg å få sv.forgiftning i uke 36 og fødslen ble satt igang i uke 38. Må har jeg begynt å få di samme symptomene som at urinprøva var på 3+ ødem på 1 og blodtrykket har steget.. Jordmor s ikke noe om dette men jeg er likevel nervøs.. Babyen har det for øvrig fint da!! Noen med erfaring?
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Hvor høyt var blodtrykket ditt da?
♥Tullerusk♥ Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Er det 3 + på proteiner du har?? Er også redd for at jeg skal få svangerskapsforgiftning...Slev har jeg hatt 1+ på proteiner, og vært helt opp i 4+ i eggehvitter...Blodtrykket mitt har steget fra 115/60 til 132/80... Men den lille har det fint Og det er viktigst... Men tror du vil få mer oppfølgning...Pass på å få målt urin og blodtrykk minst en gang i uka...=o)
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 Vet du ikke at proteiner og eggehvite er det samme *BabyCakes*m/Pike*Fødeklar*?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå